Nissan Qashqai 1.6 Visia | Cruise control | Voorstoelen verwarmd

€ 10.400,-

Bouwjaar 25-01-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 123.172 km
Deuren 5
Kenteken 9-KPX-02 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 86 kW (117 pk)

Nissan Qashqai 1.6 Visia | Cruise control | Voorstoelen verwarmd


€ 10.400,-

Algemeen

Bouwjaar 25-01-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 123.172 km
Deuren 5
Kenteken 9-KPX-02 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 86 kW (117 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Schippers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molendijk Noord 51
Postcode 7461 JG
Plaats Rijssen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 512565 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoschippers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2010 - apr. 2014

Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Een rit met de Nissan Qashqai is telkens weer een feestje, en dankzij zijn rijcomfort stappen u en uw passagiers na iedere rit verkwikt weer uit. Voor de aandrijving van deze SUV zorgen een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en start-stopsysteem.

Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning.

Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Auto Schippers is een familie bedrijf dat al 65 jaar in Rijssen gevestigd is. Wij zijn service dealer Hyundai. Sinds 2023 hebben we een 2e vestiging in Zuna.
Ook voor bedrijven hebben wij volop keuze, wij hebben onze eigen lease afdeling waar wij u deskundig te woord kunnen staan over de vele mogelijkheden die er zijn.

U bent van harte welkom!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie