![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.612 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | XP-135-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 16.980,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.612 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | XP-135-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Cartech Nijverdal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 1 |
Postcode | 7442 CX |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 616215 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfcartech.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2017 - jun. 2020
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aandrijving
Actieradius: 380 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 177 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.591 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 2.056 kg
Accu
Accu: 60 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 4.6 kW, 31 km actieradius per uur, compleet vol in 13 uur en 2 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 207 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 57 minuten
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 16:40
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:43
Bruikbare accucapaciteit: 57 kWh
Ingeschatte actieradius: 314 km
Ingeschat verbruik: 21.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 282 km
Actieradius praktijk winter: 243 km
Verbruik praktijk zomer: 19.54 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 23.41 kWh/100km
Elektrisch rijden is ontspannen rijden. Achter het stuur van deze Opel Ampera-e kunt u zich in alle rust concentreren op de weg. Milieuvriendelijk, stil en uitstekende rijprestaties: dat zijn de voordelen van de elektromotor. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Het gevoel van luxe is inbegrepen dankzij het lederen interieur. U zult absoluut de luxe waarderen van de stoelverwarming, verwarmbare achterbank, en het verwarmbare stuur dat inbegrepen is in dit voertuig. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Zo'n lekkere jonge auto heeft natuurlijk leuke extra's, zoals remote services. Met een speciale app maakt u overal verbinding met de auto. Zo kunt u functies activeren en controleren. Deze Opel is voorzien van knoppen op het stuur om het audio-installatiesysteem met dab-ontvangst te bedienen. Smartphone in het rood? Geen punt, de draadloze telefoonlader zorgt voor een volle accu. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. De Opel is standaard voorzien van: regensensor, cruise control, keyless entry, buitentemperatuurmeter en automatisch dimmende binnenspiegel.
Zoals u mag verwachten van deze Opel Ampera-e is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium ziet u tijdens
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Ampera | Nooit meer bang
Klamme handen en zweet op het voorhoofd. Alle eigenaren van elektrische auto's delen dezelfde angst: hebben de accu's nog stroom genoeg om de bestemming te halen? De Opel Ampera moet daar verandering in brengen. Deze elektrische auto van Opel heeft naast een elektromotor een hulpmotor op benzine aan boord en kan daarom zo'n 500 km afleggen zonder tussenstop. Neemt de Opel Ampera alle bezwaren tegen elektrisch rijden weg?
![Autotest | Opel Ampera Nooit meer bang](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2489/opel-ampera.jpg)
De Opel Ampere is een elektrische auto die bij lege accu kan terugvallen op een benzinemotor. Daarmee worden de bezwaren tegen elektrisch rijden weggenomen en zorgt Opel voor een revolutie! Aanrader.
Plus
- extreem zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- matige ruimte achterin
- lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels
Conclusie
Neemt de Opel Ampera alle bezwaren tegen elektrisch rijden weg? Ja! De Ampera combineert alle sterke punten van een elektrische auto en een traditionele zakenauto, zonder nieuwe nadelen te introduceren.
De Opel Ampera kan ongeveer 60 km geheel elektrisch en dus emissievrij afleggen (hoe schoon dit is, is afhankelijk van de gekozen energiemaatschappij). Andere elektrische auto's komen na een dergelijke afstand onherroepelijk tot stilstand. Opel lost dit probleem op met de range extender: na de 60 elektrische kilometers kan de Ampera nog ruim 400 km afleggen op een benzinemotor en daarmee is de bestuurder nooit meer bang dat de eindstreep niet gehaald wordt.
In tegenstelling tot de meestal kleine elektrische autootjes, is de Ampera een grote, volwaardige reisauto met elektrische aandrijving. Alhoewel de ruimte op de achterbank tegenvalt, is de ruimte voorin prima. Daarbij biedt de Ampera dezelfde luxe en, dankzij de elektrische aandrijving, zelfs meer comfort dan traditionele zakenauto's.