Opel Astra 1.6 Sport

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.624 km
Deuren 5
Kenteken HN-023-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.624 km
Deuren 5
Kenteken HN-023-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jacob
Contactpersoon J. Jacob
Adres Havenkade 70
Postcode 7553 GN
Plaats Hengelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2508424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 12993139 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfjacob.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 1.905 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Deze Opel Astra komt uit 2011, werd geleverd van 18-09-2009 tot 31-07-2010 en kostte toen € 24.465,-. Deze personenauto is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 188 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,3 liter per 100 km en hij weegt 1293 kg. De APK is geldig tot 11-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Autobedrijf Jacob, waar sinds 1998 de klant centraal staat en kwaliteit betaalbaar is!

Hierboven treft u één van de ruim 40 top occasions uit onze voorraad. Wij zorgen standaard voor een nieuwe APK keuring (indien vervaldatum minder dan 3 maanden is) plus kleine-beurt voor uw nieuwe voertuig. Proefrit en uitvoerige bezichtiging onder het genot van een kop koffie behoren uiteraard tot de mogelijkheden.

Door middel van onze lidmaatschap bij de vereniging NAP, kunnen wij kilometer-garanties afgeven op een groot deel van onze voorraad. Staat er een NAP-weblabel naast de advertentie of ziet u een foto van het NAP certificaat ? Dan is de stand van deze auto gegarandeerd!

Mocht u interesse hebben in een occasion die wij aanbieden, dan is het raadzaam om telefonisch contact met ons op te nemen voor informatie en/of een proefrit. (e-mails kunnen we helaas niet altijd direct op reageren) U bent welkom van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 19:00uur en zaterdag tot 17:00uur.

Met vriendelijke groet,
Het verkoopteam.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie