Bouwjaar | 16-08-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 194.068 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZV-238-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 7.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-08-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 194.068 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZV-238-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kelder Auto's B.V. |
Contactpersoon | A.P. Kelder |
Adres | Energiestraat 5 |
Postcode | 7442 DA |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 619687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kelderautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 682 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Vertrouwd én vooruitstrevend. Mooi hoe ze dat bij Opel al decennia blijven volhouden. Of, zoals ze zelf zeggen: 'De toekomst is voor iedereen'. Deze auto is uitgerust met een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen achter en start-stopsysteem.
De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. De elektronische systemen in deze Opel helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. De uitrusting van deze auto is met full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
In de Opel Astra Sports Tourer heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Met voorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Wij kunnen helaas niet reageren op vragen als:
Wat is de laagste prijs
Uiterste prijs etc, etc.
Kom eerst even kijken, proefrijden en natuurlijk een heerlijke kop koffie/cappuccino/espresso of thee drinken
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.