![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-08-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 322.647 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 20-XR-LS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 322.647 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 20-XR-LS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hoeve Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westeinde 162C |
Postcode | 7711 CR |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11263743 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfrahoeve.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Opel, een naam zonder poespas. Gewoon een heel goede auto, voor kilometers en kilometers aan kwaliteit. In deze auto vindt u een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Verder is de Opel uitgerust met: aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een klein autobedrijf dat altijd actief op zoek is naar goedkope en betaalbare autos. Vandaar dat wij geregeld afwezig zijn en dus uitsluitend op afspraak werken.Daarom kunt u beter eerst bellen om teleurstelling te voorkomen.
Zondags gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.