Bouwjaar | 21-10-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 164.078 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-10-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 164.078 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lammertink Auto BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jutestraat 19 |
Postcode | 7461 TS |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 516376 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lammertink-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: sep. 2018 - mei 2022
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 181 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 298 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
DUBBELE CABINE, AIRCO, KLIMA, MAXI, AUTOMAAT, EURO6, 5 PERSONS, LKW, 130PK, BELG. KENTEKEN. LICHTE SCHADE RECHTSVOOR, GEWOON VERRIJDBAAR. MARGE PRIVAT AUTO!!
= Bedrijfsinformatie =
Ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen om u correct te informeren kan het voorkomen dat uitvoeringen anders zijn dan aangegeven. U kunt geen rechten ontlenen aan het geen gepresenteerd is. Om deze reden bent u altijd van harte welkom om uw aankoop, vooraf, zelf te
controleren. Schrijf- en Tekstfouten voorbehouden. Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk.
Despite the fact that we do our utmost to inform you correctly it may happen that the options can be different from what is presented on the web. All rights are reserved. There for we are pleased to invite you to check your purchase on forehand. Eventual errors in writing and / text
are reserved. Reservations made without prepayment are not possible.
Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Combo-e | Water naar het aquarium dragen
De elektrische auto komt er aan! Dat geldt niet alleen voor personenauto's, maar zeker ook voor bedrijfswagens. Immers, daarbij wordt nog meer gekozen met het verstand dan met het gevoel. En omdat de energiekosten van een elektrische auto heel laag liggen, slaat de balans al snel uit naar zakelijk elektrisch rijden. We moeten dus van liters naar Watts. Om dat de demonstreren staat een bijzondere opdracht op het programma: breng per Opel Combo 200 liter water naar een aquarium zonder CO2 uit te stoten.
De Opel Combo-e is een elektrische bestelwagen die louter voordelen biedt boven diesel. De Combo-e is sterk, stil, comfortabel en heeft een lage energieprijs per KM. Het bereik is voldoende.
Plus
- vlot en sterk
- lage energieprijs per kilometer
- even ruim als een versie met verbrandingsmotor
Min
- gering trekgewicht
- hoger energieverbruik dan beloofd
- matige klank audiosysteem
Conclusie
Missie volbracht! De Opel Combo-e heeft 200 liter water klimaatneutraal naar het aquarium gedragen. En alhoewel dat een volledig triviale opdracht was, diende het wel degelijk een hoger doel. De testrit heeft namelijk bewezen dat de Combo als elektrische auto veel voordelen biedt en daar weinig nadelen tegenover zet. De nadelen zitten in het geringe aanhangergewicht en, afhankelijk van de uitvoering, in het laadvermogen (meer dan standaard, minder dan versies met verhoogd laadvermogen).
De ruimte, uitrusting en ombouwmogelijkheden zijn gelijk aan die van iedere andere Combo. Als elektrische auto is de Combo-e even vlot en sterk, terwijl het comfort op een veel hoger niveau staat en de energieprijs per kilometer veel lager is. Omdat het zwaartepunt lager ligt is, het weggedrag meer vertrouwenwekkend. De overstap van diesel naar kilowatts is daarmee moeiteloos verlopen.