Opel Grandland X 1.2 Turbo Innovation CRUISE/PDC/NAVI/AIRCO/KEYLESS/HALF LEER
€ 123,-
Bouwjaar | 22-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.038 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-146-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.038 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-146-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Univer |
Contactpersoon | Mehmet Deniz |
Adres | Textielstraat 10 |
Postcode | 7483 PB |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 8512222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-univer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 191 x 163 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Nieuwe APK Inclusief tenaamstellingkosten
- Premium (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); APK, Inclusief tenaamstellingkosten, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften
Wij zijn een bij de BOVAG aangesloten autobedrijf en wij selecteren ons aanbod zorgvuldig!
Inruil is mogelijk!
Ook bereikbaar buiten onze openingstijden op 06-13993749
Wij zijn tevens een kentekenloket waar u na de aankoop van uw voertuig de tenaamstelling kosteloos kunt laten doen.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Autobedrijf Univer niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor de eventuele fouten in de advertentie. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
= Bedrijfsinformatie =
Zaterdagen alleen op afspraak geopend!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?
De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?
De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.
Plus
- snel, sterk en stil
- ruim en praktisch
Min
- oude aandrijflijn onder nieuwe naam
- niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV
Conclusie
Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.
Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.