![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-01-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.192 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-622-T Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 4.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.192 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-622-T Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Arends |
Contactpersoon | Henk Arends |
Adres | VOORTSWEG 1B |
Postcode | 7523 CB |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24934554 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoarends.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat voor: 235/40 R19
Bandenmaat achter: 255/40 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 152 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.215 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
* VOOR MEER INFO EN FOTO`S ZIE www.autoarends.nl *
* WIJ ADVERTEREN MET ZEER SCHERPE VANAF PRIJZEN !
* 6 OF 12 MAANDEN GARANTIE MOGELIJK TEGEN MEERPRIJS !
Inruil en financiering mogelijk,
Zie Auto inkoop / inruil op www.autoarends.nl
U kunt de gehele week vrijblijvend bellen voor een afspraak tot 22.00 uur op (0031) 0624934554. www.autoarends.nl
Wij hanteren geen afleveringskosten, inruil is altijd mogelijk.
Zie Auto inkoop / inruil op www.autoarends.nl
Export diensten en documenten leveren wij ook.
Export services and documents we also provide.
Export Dokumente und Dienstleistungen bieten wir auch.
Export dokumenacie i Uslugi Swiadczymy równiez.
Bedankt voor uw interesse en graag tot ziens !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
![Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/423/opel-insignia-20-gsi.jpg)
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.