Bouwjaar | 05-05-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.753 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 77-RBK-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 2.944,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-05-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.753 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 77-RBK-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Marle Autoservice |
Contactpersoon | H. van Marle |
Adres | Steenwetering 6 |
Postcode | 8028 RB |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 427555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanmarleautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2011
Technische informatie
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 18,3 s
Topsnelheid: 159 km/u
Maten
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 905 kg
Laadvermogen: 456 kg
GVW: 1.361 kg
Max. trekgewicht: 760 kg (ongeremd 485 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Distributieriem vervangen bij 56.000 km Moet weer vervangen worden bij 176.000 km of in 2029
Laatste onderhoudsbeurt bij 103.750 km, 14-10-2024
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's worden standaard rijklaar afgeleverd inclusief een APK van minimaal 10 maand. Dit geld voor auto's vanaf € 3.000,00. Er zijn diverse aanvullende afleverpakketten mogelijk. Uiteraard is het mogelijk om uw huidige auto bij ons in te ruilen. U bent van harte welkom voor een proefrit.
Verder beschikt Van Marle Autoservice over een moderne werkplaats met goed opgeleide monteurs en de beste apparatuur, waardoor wij de auto's in topconditie aan u kunnen afleveren.
U bent van harte welkom voor APK, onderhoud en reparaties aan uw auto.
Foto's en video's via Whatsapp mogelijk via 06-82456942 (alleen tijdens openingstijden)
De advertenties worden uiterst zorgvuldig opgesteld. Echter zijn fouten niet uitgesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.