Bouwjaar | 18-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 329.822 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 37-HP-VV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 329.822 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 37-HP-VV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rots Automobielen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aadijk 31 |
Postcode | 7602 PP |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 432398 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rotsautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 1998 - apr. 2005
Technische informatie
Koppel: 91 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,5 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 885 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.405 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 485 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Inruilkoopje
Start moeilijk?? boegies/boegiekabels??
Opmerkingen: beschadigingen van binnen en buiten aanwezig!
Internet meeneemprijs 299 euro!
= Bedrijfsinformatie =
PRIJZEN
Showroomprijs houdt in dat de wagen incl 3/6 maanden garantie + grote beurt wordt afgeleverd.
Meeneemprijs houd in dat de wagen incl nieuwe apk wordt afgeleverd.
BEZICHTIGINGEN
VOOR EEN BEZICHTIGING GRAAG TELEFONISCH CONTACT OPNEMEN EN EEN DAG VAN TE VOREN EEN AFSPRAAK INPLANNEN.
ZONDER AFSPRAAK BINNEN LOPEN IS UITERAARD OOK MOGELIJK, ALLEEN KAN DE WACHTTIJD SOMS TEGENVALLEN ( 30 min tot 2 uur ), IN DEZE DRUKKE PERIODE ADVISEREN WIJ OM EEN AFSPRAAK IN TE PLANNEN VOORDAT U AANRIJD.
LEVERING/TRANSPORT
OP LOCATIE DOOR HEEL NEDERLAND AUTOS AFLEVEREN IS MOGELIJK, WIJ REKENEN 1 EURO PER KILOMETER VOOR AFLEVEREN VAN UW NIEUWE AUTO EN EVENTUEEL UW INRUIL AUTO DIE WEER TERUG MEE KAN.
ALGEMEEN
De optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden alvorens uw aankoop te controleren. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.