Bouwjaar | 31-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.747 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 51-ZG-SV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.747 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 51-ZG-SV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Boon Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korenmolen 4 |
Postcode | 8124 BA |
Plaats | Wesepe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 781002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boonautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2008
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 925 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 510 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3822 x 1673 x 1435 cm
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Het karaktervolle uiterlijk van de Peugeot 206 doet niets af aan het feit dat dit een comfortabele en bijzonder praktische auto is. De aandrijving van deze auto komt voor rekening van een pittige benzinemotor, in combinatie met een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: airconditioning, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Tijdens de rit bedient u het audiosysteem met de knoppen op het stuur. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur.
Wilt u met deze Peugeot 206 een proefrit maken? Bel of mail ons dan nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil caravan of camper mogelijk!
LET OP Op woensdag en zondag zijn wij gesloten!
Bij interesse in een van onze occasions kunt u terecht bij ons op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9:00 tot 18:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. Buiten deze tijden zijn wij in overleg open op afspraak. Voor het maken van een afspraak of voor het beantwoorden van uw vragen kunt u ons bereiken op 0570-781002. Alle inruil is mogelijk. Op onze Occasions zijn garanties en financieringen in overleg mogelijk. Wij leveren al onze auto's af met minimaal 6 maanden APK tenzij anders vermeld. Zonder aanbetaling kunnen wij helaas geen auto's reserveren. Wilt u uw auto uitvoeren (exporteren naar het buitenland ) dan verzorgen wij in samenwerking met het RDW de documenten ( export dienstverlening Deventer ).
De informatie op deze website is met grote zorg samengesteld. Ondanks dit is het mogelijk dat de informatie onvolledig weergegeven wordt of eventueel fouten kan bevatten. Hoewel Boon Automotive zijn best doet om alle informatie en diensten zo goed en foutloos mogelijk aan te bieden kan het niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele type- en rekenfouten of andere consequenties voorkomend uit het gebruik van deze website. Boon Automotive aanvaard dan ook geen enkele aansprakelijkheid in deze.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.