Bouwjaar | 08-04-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.127 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 04-NZ-PS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.127 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 04-NZ-PS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaster Auto's V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 13 |
Postcode | 8375 AW |
Plaats | Oldemarkt |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)561 - 452522 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Peugeot 206 CC biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Altijd al een voorkeur voor een lederen interieur gehad? Deze Peugeot 206 CC heeft het! Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Open rijden was nog nooit zo eenvoudig. Het cabriodak opent soepel en stil dankzij de elektrische bediening. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.
Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.Vakgarage Klaster Auto's is gevestigd aan de Industrieweg 13. te Oldemarkt. Wij zijn een Vakgarage " Professional" met de modernste uitlees apparatuur en airco vulstation. Tevens repareren wij voor alle grote lease maatschappijen en hebben wij een eigen schade afdeling. Door onze grote variateit in bouwjaren en modellen is het voor iedereen interessant om eens een kijkje te komen nemen bij onze occasions.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.