Bouwjaar | 24-02-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.220 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 95-SL-BT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.220 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 95-SL-BT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Brouwer |
Contactpersoon | Kasper Brouwer |
Adres | Steenwijkerweg 252 |
Postcode | 8335 LJ |
Plaats | Witte Paarden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12901568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
ORIGINEEL NEDERLANDS | LEDEREN BEKLEDING | CLIMATE CONTROL | MEENEEMPRIJS | GEEN INRUIL
Peugeot 206 CC 1.6 16v | Orig NL | Leder | ECC
- Kenteken: 95-SL-BT
- Merk: Peugeot
- Model: 206 CC
- APK tot: 26-04-2025
- Tellerstand: 224220 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld 5-bak
- Kleur: zwart
- Kleurnaam: Zwart
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: wit
- Interieurnaam: Ivoor
- Motorinhoud: 1587 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: NFU
- Vermogen: 80 kW / 109pk
- Ledig gewicht: 1115 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 384 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch bedienbare kap
- Getint glas
- Kleur zwart
- Mistlampen voor
- Vernislak zwart
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
Interieur
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
VASTE LAGE MEENEEMPRIJS | GEEN INRUIL MOGELIJK | APK 26-4-2025
Nette en goed rijdende Peugeot 206 CC 1.6 16v. Origineel Nederlands geleverd en zeer goed onderhouden. Kilometerstand aantoonbaar middels NAP (tellerrapport aanwezig). Auto loopt en rijdt goed, de aircopomp is recent vernieuwd en de automatische cabrioletkap werkt goed. Bel Kasper Brouwer op 06-12901568 voor meer informatie. Tot ziens in Witte Paarden!
Auto Brouwer
Steenwijkerweg 252
8335 LJ Witte Paarden
06-12901568
info@auto-brouwer.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.