Bouwjaar | 03-01-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.017 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 42-LG-FJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.017 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 42-LG-FJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Buitenhaven BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Twentelaan 18 |
Postcode | 7609 RE |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 810573 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debuitenhaven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2003
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3835 x 1664 x 1380 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.227 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
NU 6 DAGEN GEOPEND VAN 8.00 TM 20.00 uur!
Voor info WHATSAPP: 0641639411 / 0641152204
Geadverteerde Prijs = (((((Internet Meeneemprijs)))) . Inruil mogelijk tegen handelscondities.
KIJK OOK OP WWW.DEBUITENHAVEN.NL
Wij hebben altijd meerdere auto's op voorraad zie alle advertenties!
Maandag T/M Vrijdag van 08.00 uur tot 20.00. Zaterdag van 09:00 /M 18.00.
NU OOK OP ZONDAG GEOPEND VAN 12.00 TM 17.00 uur!
Vanaf heden kunnen wij uw auto ter plekke bij ons op naam zetten. U hoeft hiervoor niet speciaal naar een postkantoor!
ALLE INRUIL IS BESPREEKBAAR,MOBIEL
TEVENS INKOOP VAN ALLE MERKEN AUTO'S!!!
Alle auto's worden met 1 jaar APK afgeleverd mocht deze GEEN keuring hebben,wij hanteren geen afleveringskosten, maar de auto word wel compleet gecheckt bij aflevering.
Zoekt u een nieuwe occasion of bent u gewoon nieuwsgierig naar wat wij aan te bieden hebben neem dan een kijkje in onze voorraad en/of kom gerust even bij ons langs. De koffie staat altijd klaar.
Hoofd locatie : Verkoop voertuigen
Henriëtte Roland Holstlaan 63, 7606 AN Almelo.
Locatie Werkplaats en onderhoud
Twentelaan 18 7609 RE Almelo
0546-810573
06-41639411
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.