Peugeot 206 + Millesim 200 1.4i 5DRS. 2011 168dkm.+ NAP voor 2995.- euro

€ 2.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 167.864 km
Deuren 5
Kenteken 01-RGR-8 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 54 kW (74 pk)

Peugeot 206 + Millesim 200 1.4i 5DRS. 2011 168dkm.+ NAP voor 2995.- euro


€ 2.995,-

Algemeen

Bouwjaar 20-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 167.864 km
Deuren 5
Kenteken 01-RGR-8 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 54 kW (74 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Goedkoops
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spoorstraat 17
Postcode 8271 RG
Plaats Ijsselmuiden
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15277776 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-goedkoops.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3872 x 1655 x 1446 cm
Wielbasis: 2.445 cm
Inhoud laadruimte: 245/1.130 l

Gewichten
Ledig gewicht: 908 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.418 kg
Max. trekgewicht: 1.178 kg (ongeremd 504 kg)
Max. dakbelasting: 50 kg

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 175/65R14

Airco, breedstralers, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, stuurbekrachtiging, originele radio/cd speler met stuurbediening, elektrische ramen en spiegels.
Knappe Peugeot 206+ met de degelijke 1.4i motor in 5 deurs uitvoering. Luxe uitvoering met o.a. airco en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lichtmetalen velgen. Distributieset al vervangen met waterpomp. Nederlandse auto met logisch RDW-voertuigrapport.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie