Bouwjaar | 12-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.596 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NS-823-P Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 16.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.596 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NS-823-P Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Neplenbroek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goorseweg 33 |
Postcode | 7478 BB |
Plaats | Diepenheim |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfneplenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2016 - mrt. 2017
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Achteruitrijcamera, Apple Carplay/Android Auto, Cruise control, electronic climate control, Lederen/stof bekleding, Lichtmetalen velgen 18",
Peugeot 3008 1.2 PureTech Première | Automaat | Trekhaak | Apple CarPlay
Onderscheidende opties
Achteruitrijcamera
Apple Carplay/Android Auto
Cruise control
electronic climate control
Lederen/stof bekleding
Lichtmetalen velgen 18"
Navigatiesysteem
Trekhaak met afneembare kogel
Algemene gegevens
Tellerstand: 132.976 km
Carrosserievorm: SUV
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: mrt. 2017
Nieuw: Nee
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Kleur: rood metallic
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: Leder/stof
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Technische gegevens
Motorinhoud: 1.199 cc
Aantal cilinders: 3
Vermogen: 96 kW (131 PK)
Topsnelheid: 188 km/u
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Wielbasis: 268 cm
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Energielabel: B
Functionaliteit
Aantal zitplaatsen: 5
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 162 cm
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 38.120
Exterieur
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Chroom delen exterieur
Dakrails
Dimlichten automatisch
Elektronische remkrachtverdeling
Keyless entry
LED dagrijverlichting
Lichtmetalen velgen 18"
Parkeersensor voor en achter
Speciale kleur
Trekhaak met afneembare kogel
Infotainment
Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
Multimedia-voorbereiding
Navigatiesysteem
Radio
Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
Achterbank in delen neerklapbaar
Armsteun voor
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Binnenspiegel automatisch dimmend
Cruise control
Elektrische ramen voor en achter
Lederen/stof bekleding
Lederen stuurwiel
Lendesteunen (verstelbaar)
Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
Regensensor
Veiligheid
Achteruitrijcamera
Airbag(s)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.