Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.588 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 30-GHV-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 3.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.588 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 30-GHV-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wim Roetert Auto's |
Contactpersoon | Roetert |
Adres | de Meente 17 |
Postcode | 8121 EV |
Plaats | Olst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12075891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wimroetert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 176 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.443 kg
Laadvermogen: 437 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.320 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Mooie Peugeot 307CC
Van binnen en buiten in een nette staat voor de leeftijd.
Afkomstig van de 3e eigenaar.
Onderhoudsboeken aanwezig.
APK geldig tot 28-04-2025 (Nieuwe APK altijd mogelijk).
Nieuwsgierig geworden? Bel of mail ons!
- Voor meer auto's kijk op onze website www.wimroetert.nl.
- Wij zijn WEL blij met uw inruilauto!
- Wij betalen ook toe op een duurdere auto!
- Stel ons even op de hoogte van uw komst, dit omdat wij veel onderweg zijn om auto's te halen.
- Wij zijn elk moment van de dag bereikbaar op 06-53735703 en bij geen gehoor op 06-12075891
- Een autoverzekering tegen de scherpste premie kunt u bij ons afsluiten.
- Like en Volg ons op Facebook of Twitter en u bent direct op de hoogte van ons nieuwe aanbod
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.