![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 12-05-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 435.101 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 41-TRN-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 2.299,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 435.101 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 41-TRN-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elzinga Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heutinkstraat 64a |
Postcode | 7512 GN |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21711348 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 182 x 156 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.578 kg
Laadvermogen: 667 kg
GVW: 2.245 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Dit is een nette en goed onderhouden Peugeot 308 SW 2.0 HDI Automaat
Voorzien van vele extra's (zie foto's en optielijst).
Km stand klopt nap aanwezig.
Auto rijdt en schakelt goed. Dit is een rookvrije auto!
Apk geldig tot 22-05-2025.
Camerasysteem voor en achter.
Navigatiesysteem, Apple carplay.
Prijs is ex Bpm
Prijs Nederland 2450,-
INRUIL MOGELIJK.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
![Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10280/peugeot-308-54-kwh-gt.jpg)
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.