Bouwjaar | 28-09-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.789 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 29-SGS-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.789 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 29-SGS-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoMotive Oost |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hassinkweg 119 |
Postcode | 7556 BV |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14465099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotiveoost.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.465 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4529 x 1837 x 1647 cm
Wielbasis: 273 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging uitsluitend op afspraak. meer informatie wilt over de auto kunt u ons telefonisch bereiken tussen 09:00 - 21:00 uur op mobilenummer 0614465099
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 5008 | Topmodel
De 5008 is het topmodel van Peugeot. De forse SUV dankt die classificering automatisch omdat het het grootste en duurste model is van Peugeot. Maar, eigenlijk moet de titel "topmodel" worden verdiend met talent en schoonheid. Biedt de nieuwe 5008 ook die kwaliteiten?
De Peugeot E-5008 is in vele opzichten uniek: het is een fraai vormgegeven SUV die dankzij de iCockpit echt anders rijdt. De elektrische aandrijving maakt de auto comfortabel en efficient.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- vertraging bij accelereren en regenereren
- hoeveelheid informatie op centraal beeldscherm kan overweldigend zijn
Conclusie
De 5008 is vanwege de omvang en prijs als vanzelf het topmodel van Peugeot. Maar verdient de grote SUV die titel ook dankzij de kwaliteiten? Ja, zeker. Zoals het hoort bij een topmodel worden nieuwe technieken gepresenteerd op de 5008. De belangrijkste daarvan is de nieuwe versie van de iCockpit (na de 3008). Die toont meer informatie in het blikveld van de bestuurder en de weergave kan verregaand worden aangepast. Daarbij valt de doordachte ergonomie op, die gaandeweg zijn weg naar de andere modellen zal vinden.
Naast de concurrentie heeft de 5008 een uniek karakter. De vormgeving is onderscheidend en dat uiterlijk vertoon gaat niet ten koste van de bruikbaarheid. In tegendeel: de 5008 is een zevenzitter en bovendien iets ruimer dan andere zevenzitters van deze omvang. De 5008 is leverbaar als hybride, plugin-hybride en volledig elektrische auto. Peugeot benut de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt (stil, snel, efficiënt, remmen met het stroompedaal) goed. Het weggedrag is gemiddeld, maar de iCockpit zorgt toch voor een andere beleving.
Kortom: mooi, doordacht en origineel. Dat zijn de vereisten voor de titel "topmodel"!