Polestar 2 Standard Range Single Motor 69 kWh

€ 38.900,-

Bouwjaar 13-12-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken X-568-RZ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 170 kW (232 pk)

Polestar 2 Standard Range Single Motor 69 kWh


€ 38.900,-

Algemeen

Bouwjaar 13-12-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken X-568-RZ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 170 kW (232 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Baan Automotive Hengelo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goudstraat 50
Postcode 7554 ND
Plaats Hengelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2559000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.baanautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2021 - mrt. 2023

Technische informatie
Koppel: 330 Nm

Aandrijving
Actieradius: 478 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Wielbasis: 274 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.913 kg
Laadvermogen: 477 kg
GVW: 2.390 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 63 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 88 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 43 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 125 kW, 618 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): Full-Service Afleverpakket: * 12 maand BOVAG garantie * Professionele poetsbeurt (in/exterieur) * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften * Profieldiepte banden minimaal 3mm * Volle tank brandstof * ADAS kalibratie * Distributieriem vervangen (indien nodig binnen 1 jaar of 15.000km) * 1 jaar mobiliteitsservice * Afvullen van het aircosysteem * BOVAG omruilgarantie / 2 weken (max. 750km)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:30
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:51
Bruikbare accucapaciteit: 59.85 kWh
Ingeschatte actieradius: 311 km
Ingeschat verbruik: 22.36 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 355 km
Actieradius praktijk winter: 306 km
Verbruik praktijk zomer: 27.69 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 33.18 kWh/100km

Te Koop: Polestar 2 Standard Range Single Motor (69 kWh) - Gebruikt, maar als nieuw!

U hoeft geen stationwagen of SUV te hebben om toch af en toe wat meer bagage of lading te vervoeren. Met een hatchback neemt u naar behoefte wat extra's mee. De fluisterstille elektromotor zorgt voor pittige rijprestaties zonder uitstoot. Maar wel met fiscaal voordeel! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Bij de uitrusting van deze Polestar horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

Omdat goed geïnformeerd rijden tegenwoordig om veel meer draait dan alleen snelheid en brandstofpeil, laat het digitale dashboard alle functies zien die u nodig heeft. De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter u bevindt en toont een glashelder beeld op hoge resolutie. Een geluidssignaal waarschu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Polestar 2 | Ster komt dichterbij

Aanvankelijk leek de Polestar 2 vooral een droomauto. Met ruim 400 pk, vierwielaandrijving, een extra grote batterij en een prijskaartje van een hele dikke 50.000 euro leek deze elektrische auto alleen besteed aan bevoorrechte kopers. Inmiddels is deze Zweedse ster met Chinese invloeden echter ook beschikbaar in eenvoudigere en dus betaalbaardere versies. Maak kennis met de Polestar 2 in de meest eenvoudige uitvoering: de "Standard Range Single Motor".

Autotest | Polestar 2 Ster komt dichterbij

De Polestar 2 in de basis-uitvoering kost hetzelfde als een vergelijkbare auto met benzinemotor, maar biedt meer comfort, betere prestaties en een lagere prijs per KM. Lekker eigenzinnige ergonomie.

Plus

  • nette prijs
  • maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt
  • onderscheidend karakter

Min

  • laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
  • Android in de auto biedt geen meerwaarde boven Android via de smartphone
  • hinderlijke fluittoon rond 100 km/u

Conclusie

Nadat de Polestar 2 al verkrijgbaar was met een extra grote batterij en dubbele elektromotor is deze Zweedse ster nu ook beschikbaar in eenvoudigere versies. Voor deze test is de variant in de basisuitvoering met standaard batterij en een enkele elektromotor ingezet. In vergelijking met een auto met benzinemotor heeft de testauto eenzelfde prijskaartje en is de Polestar alleen in het nadeel met het bereik (430 km in theorie, 350 km in de praktijk). De ruimte is gelijk en in alle andere opzichten is de Polestar zelfs in het voordeel. Zo is de Polestar 2 vlotter, stiller en veel voordeliger per kilometer.

Echter, daarmee is de Polestar 2 niet uniek. Wat de Polestar 2 uniek maakt is het karakter. Met name de oudere merken verpakken hun elektrische auto's in een traditioneel jasje. Ze laten zich net zo bedienen als de auto's van decennia terug en geven de elektromotoren zelfs een karakter dat zoveel mogelijk lijkt op dat van een benzinemotor. Als nieuw merk kan Polestar breken met het verleden en daarom alle voordelen die elektrisch rijden biedt optimaal benutten. Dat blijkt uit de vormgeving, ergonomie, bediening en rijeigenschappen. En precies die kwaliteiten komen in deze basisversie een stuk dichterbij!

Deel deze advertentie