Porsche 911 3.0 Targa 4S BOSErode gordelDealer odhUniek

€ 135.950,- incl. BTW

Bouwjaar 20-02-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.013 km
Deuren 2
Kenteken PH-427-D Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 309 kW (421 pk)

Porsche 911 3.0 Targa 4S BOSErode gordelDealer odhUniek


€ 135.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-02-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.013 km
Deuren 2
Kenteken PH-427-D Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 309 kW (421 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Koster & Hogeslag Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sisalstraat 58
Postcode 8281 JK
Plaats Genemuiden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.khautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: mei 2014 - dec. 2018
Modelcode: 991

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 301 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 185 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.575 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 2.040 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

We stellen aan u voor: één van de snelst in waarde stijgende Porsche 911! Dit vanwege diverse redenen. Allereerst betreft het hier een Targa, die redelijk zeldzaam zijn. Daarnaast betreft het hier een 4S van het 991.2 model, met meer vermogen dan een "gewone" Carrera.

De S kent een lange historie. Oorspronkelijk werd het eerste S-model geboren in 1966 met een motor met een hogere compressie, waardoor het vermogen van de 911 uit die tijd van 130 PK naar 160 PK werd getild. Vandaag de dag is de filosofie hetzelfde, alleen zijn de vermogenswaardes meegegroeid met de tijd. Waar de Carrera een vermogen van 370 PK heeft, weet de Carrera 4S een vermogen van 420 PK naar alle vier de wielen te sturen.

Er is dan geen type-aanduiding aanwezig op de auto, maar Porsche laat u en andere kenners met subtiele details weten dat het hier om een vierwielaangedreven sportwagen gaat. Zo zijn de achterlichten met elkaar verbonden door een lichtstrip en zijn de achterste wielkasten 44 millimeter breder ten opzichte van een achterwielaandrijver. Waar u de 4S ook aan kunt herkennen is zijn rijdynamiek. De auto is ongekend stabiel in de bochten, ook wanneer het wegdek koud en vochtig is! Als u iemand spreekt die vindt dat een Porsche enkel achterwiel aangedreven zou moeten zijn, kunt u ze erop wijzen dat Porsche in 1984 autosport-geschiedenis schreef met een vierwielaangedreven Porsche 953 tijdens de Parijs-Dakar rally!

Dit exemplaar is een voorbeeld van tijdloze schoonheid. Uitgevoerd in Achaatgrijs met 20" 5-spaaks Carrera Sport velgen is het een plaatje om te zien! De unieke Targa daklijn maakt deze Porsche extra bijzonder, er zijn tenslotte weinig auto's als Targa op de markt gebracht! Wanneer u van een open dak wilt genieten, klapt met één druk op de knop de gehele achterruit naar achteren om vervolgens het stoffen deel op te bergen. Een knap staaltje techniek van Porsche wat niemand ze nadoet! Het interieur is bekleed met zwart leder en is sm

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie