Bouwjaar | 20-02-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.013 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PH-427-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
€ 135.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.013 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PH-427-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koster & Hogeslag Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sisalstraat 58 |
Postcode | 8281 JK |
Plaats | Genemuiden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.khautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: mei 2014 - dec. 2018
Modelcode: 991
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 301 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 185 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.575 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 2.040 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
We stellen aan u voor: één van de snelst in waarde stijgende Porsche 911! Dit vanwege diverse redenen. Allereerst betreft het hier een Targa, die redelijk zeldzaam zijn. Daarnaast betreft het hier een 4S van het 991.2 model, met meer vermogen dan een "gewone" Carrera.
De S kent een lange historie. Oorspronkelijk werd het eerste S-model geboren in 1966 met een motor met een hogere compressie, waardoor het vermogen van de 911 uit die tijd van 130 PK naar 160 PK werd getild. Vandaag de dag is de filosofie hetzelfde, alleen zijn de vermogenswaardes meegegroeid met de tijd. Waar de Carrera een vermogen van 370 PK heeft, weet de Carrera 4S een vermogen van 420 PK naar alle vier de wielen te sturen.
Er is dan geen type-aanduiding aanwezig op de auto, maar Porsche laat u en andere kenners met subtiele details weten dat het hier om een vierwielaangedreven sportwagen gaat. Zo zijn de achterlichten met elkaar verbonden door een lichtstrip en zijn de achterste wielkasten 44 millimeter breder ten opzichte van een achterwielaandrijver. Waar u de 4S ook aan kunt herkennen is zijn rijdynamiek. De auto is ongekend stabiel in de bochten, ook wanneer het wegdek koud en vochtig is! Als u iemand spreekt die vindt dat een Porsche enkel achterwiel aangedreven zou moeten zijn, kunt u ze erop wijzen dat Porsche in 1984 autosport-geschiedenis schreef met een vierwielaangedreven Porsche 953 tijdens de Parijs-Dakar rally!
Dit exemplaar is een voorbeeld van tijdloze schoonheid. Uitgevoerd in Achaatgrijs met 20" 5-spaaks Carrera Sport velgen is het een plaatje om te zien! De unieke Targa daklijn maakt deze Porsche extra bijzonder, er zijn tenslotte weinig auto's als Targa op de markt gebracht! Wanneer u van een open dak wilt genieten, klapt met één druk op de knop de gehele achterruit naar achteren om vervolgens het stoffen deel op te bergen. Een knap staaltje techniek van Porsche wat niemand ze nadoet! Het interieur is bekleed met zwart leder en is sm
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.