Bouwjaar | 03-06-1988 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.500 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.299 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-1988 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.500 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.299 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Astara, specialised in Porsche |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalanderstraat 6a |
Postcode | 7461 JM |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 781911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.astara.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1973 - 1989
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 270 km/u
Ledig gewicht: 1.442 kg
Wielbasis: 227 cm
Interieur
Interieur: Lipstick red, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: ASTARA Classic Selectie:
Na een uitgebreide conditie inspectie leveren wij uw Porsche af inclusief:
- 6 Maanden garantie, zonder kilometerbeperking
- Uitgebreid cosmetisch onderhoud: ASTARA Exclusive Treatment
Dit afleverpakket bevat: ASTARA Classic garantie (6 maanden garantie); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Ralph Schreuder
Porsche 930 3.3 turbo, stunningly in Grandprix White with an exclusive leather interior in Lipstick Red.
A very rare and beautiful combination, typical of the 80s.
This 911 was originally delivered to Sweden, where it was owned by a great Porsche enthusiast/collector for many years.
The Porsche is in exceptionally good condition, still mainly in its first paint and of course damage-free. A real collector's car that would look good in any Porsche collection.
Equipment:
- 139 Seat heating
- 220 Limited slip differential
- 348 Center rims painted in Grand Prix White
- 383 Sports seat left electrically height adjustable
- 387 Sports seat right, electrically height adjustable
- 533 Alarm system
- 567 Windshield with green band
- 605 Headlight height adjustment
- 650 Electric sliding roof
- 975 Trunk area covered with velours carpet
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.