Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kenteken | NW-72-32 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 397 kW (541 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kenteken | NW-72-32 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 397 kW (541 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Gewichten
Ledig gewicht: 1.690 kg
Interieur
Interieurkleur: Int leder zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
WP0ZZZ996SS237232
De vernieuwde Porsche 992 GTS heeft met zijn facelift een opmerkelijke upgrade gekregen, waarbij vooral de motor en de prestaties dankzij een volledig nieuw hybride systeem centraal staan. Het meest in het oog springende aspect van deze facelift is de introductie van een volledig nieuwe 3,6-liter motor, die is uitgerust met innovatieve hybride techniek, rechtstreeks afkomstig uit de racerij (Le Mans). De elektrische turbocompressor. Deze combinatie biedt niet alleen meer kracht, maar ook een snellere respons en een verbeterde rijervaring, waarmee de sportiviteit van de GTS nog verder wordt versterkt.
De nieuwe 3,6-liter zescilinder boxermotor is een uitbreiding van de bestaande aandrijflijn van de 992-serie. Dankzij de toepassing van de elektrische turbocompressor kan de motor directer en efficiënter reageren. Dit systeem zorgt voor vrijwel geen turbogat, omdat de compressordruk al wordt opgebouwd voordat de uitlaatgassen voldoende energie leveren. Hierdoor komt het vermogen sneller vrij en kan de bestuurder rekenen op een indrukwekkende koppelcurve die al vroeg in het toerenbereik begint.
Hoewel de focus van deze facelift vooral ligt op de motorische vernieuwingen, heeft Porsche ook een tal van aanpassingen gedaan aan het weggedrag. Denk daarbij aan standaard achterasbesturing. Ook heeft Porsche bij de facelift GTS enkele subtiele doch kenmerkende designaanpassingen doorgevoerd die de GTS een nog sportievere uitstraling geven. De aangepaste bumpers, nieuwe lichtunits en hertekende luchtinlaten zorgen voor een frissere look, terwijl de brede wielkasten en lage stance behouden blijven, die de GTS zo karakteristiek maken. Binnenin vinden we hoogwaardige materialen en technologieën die het comfort en de gebruiksvriendelijkheid vergroten, zonder afbreuk te doen aan de sportieve rijbeleving.
Opties op dit exemplaar:
Buitenspiegels gespoten in exterieurkleur
Led-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo
Lamellen motordeksel gespoten
Verval van GTS aanduiding op voorportieren
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Liftsysteem vooras
Sportuitlaatpijpen Titanium
Stuurbekrachtiging Plus
Remzadels hoogglans zwart
Brandstoftank van 84 liter
Wielen zwart zijdeglans gespoten
Porsche embleem op hoofdsteunen
Adaptieve sportstoelen Plus, elektrisch 18-voudig met geheugenpakket
Stoelventilatie voor
Lederpakket 930
PDK keuzehendel aluminium
Opbergnet in de beenruimte
BOSE® Surround Sound System
Getinte HD-Matrix led-koplampen
Porsche Entry
Surround View with Active Parking Support
Adaptive cruise con
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.