Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | - |
Kenteken | NW-12-30 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 289 kW (394 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | - |
Kenteken | NW-12-30 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 289 kW (394 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Interieur
Interieurkleur: Lederen interieur zwart, stiksel krijt
Milieu
CO2-uitstoot: 244 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
WP0ZZZ999SS201230
Opties op dit exemplaar:
Geen modelaanduiding
PORSCHE-logo hoogglans zwart gespoten
Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
Buitenspiegels gespoten in exterieurkleur
SportDesign pakket hoogglans zwart
Sierlijsten zijruiten hoogglans zwart gespoten
Led-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo
Lamellen motordeksel gespoten
Sport Chrono Pakket incl. Porsche Track Precision App & bandentemperatuurweergave
Sportuitlaatsysteem (uitlaatpijpen in zwart)
Stuurbekrachtiging Plus
Brandstoftank van 84 liter
Wielkern met Porsche logo in kleur
20/21-inch RS Spyder-wielen in satijn donkerzilver
Porsche embleem op hoofdsteunen
Interieurpakket carbon mat met accenten zwart
Adaptieve sportstoelen Plus, elektrisch 18-voudig met geheugenpakket
Verwarmd GT sportstuur leder
Stoelventilatie voor
2-persoons achterbank
Gordels krijt
PDK keuzehendel aluminium
BOSE® Surround Sound System
Getinte HD-Matrix led-koplampen
Exclusive achterlichten
Voorruit met grijze band
Privacybeglazing
Porsche Entry
Ionisator
Surround View with Active Parking Support
Porsche InnoDrive inclusief adaptieve cruisecontrol
Lane Change Assist
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.