Porsche 911 GT3 RS

€ 419.900,-

Bouwjaar 19-05-2023
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 4.257 km
Deuren 2
Kenteken T-135-BV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Algemeen

Bouwjaar 19-05-2023
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 4.257 km
Deuren 2
Kenteken T-135-BV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2023 - 2024
Modelcode: 992

Technische informatie
Koppel: 465 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 296 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.795 kg
GVW: 1.795 kg
Afmetingen (LxBxH): 457 x 190 x 132 cm
Wielbasis: 246 cm

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart contrastkleur rood WP
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 305 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 15-05-2025
Garantielabel: Porsche Approved (12 maanden)

Deze 911 GT3RS is origineel Nederlands geleverd en is afkomstig van de eerste eigenaar.

Opties op dit exemplaar:

Weissach pakket zonder rolkooi
Club Sport pakket
Weissach pakket

LED-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo
Accentpakket logo's

Liftsysteem vooras
90 liter brandstoftank
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Wielen gespoten in Pyro Rood
20-/21-Inch GT3 RS gesmede magnesium lichtgewicht velgen

Licht Design pakket
Gordels Indisch rood
Wijzerplaat toerenteller Indisch rood
Sport Chrono stopwatch Indisch rood
Carbon rolkooi

Bekleding stuurkolom leder

Zonnekleppen Race-Tex
Gordeldoorvoer alcantara/Race-Tex

Dorpellijsten carbon mat, met verlichting

Pedalen in aluminium en voetsteun van aluminium

BOSE® Surround Sound System

Getinte matrix led koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
Exclusive achterlichten
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met geïntegreerde regensensor

ParkAssistent inclusief achteruitrijcamera
Verkeerstekenherkenning
Voorbereiding Porsche Dashcam

Standaard is de 911 GT3RS uitgerust met o.a.

Zescilindermotor boxer atmosferisch, cilinderinhoud 4,0 liter. 525pk.
Rear-wheel drive
PASM sportonderstel (-20 mm)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Chrono pakket inclusief Chronoknop op het stuur en voorbereiding van de rondetrekker
Lichtgewicht roestvrijstalen sportuitlaatsysteem met twee centrale uitlaatpijpen in zwart
Stuurbekrachtiging Plus
Achterasbesturing met sportinstelling
Lightweight starter battery LiFePO4

Buitenspiegel onderste rand gespoten in exterieurkleur inclusief spiegelbasis in zwart
Sierlijsten zwart satijn
Exclusive tankdop in alu optiek
Achterdiffusor met lamellen
Lichtgewicht dak carbon
Modelaanduiding in satijnzwart op achterskirt
'GT3 RS' zijkant in contrasterende kleur

Remklauwen in rood

Cruise control

Binnenspiegel handmatig gedimd
Lichtgewicht en geluiddempend glas
Geen achterbank
Uitgebreid interieurpakket carbon mat
GT-sportstuur in Race-Tex zwart
Stuur met handmatige voor- en achterverstelling en hoogtever

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie