Bouwjaar | 13-04-2022 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 7.911 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PA-G4-17 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.000 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2022 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 7.911 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PA-G4-17 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.000 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2022 - 2024
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Gewichten
Ledig gewicht: 1.440 kg
Interieur
Interieurkleur: Leder zwart/stof met GT-zilver stiksel
Milieu
CO2-uitstoot: 293 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Porsche Approved (12 maanden)
De Porsche 992 GT3 Touring is een opmerkelijk stuk techniek dat de kernwaarden van Porsche's autosporterfgoed belichaamt, terwijl het toch een verrassend niveau van verfijning en dagelijkse bruikbaarheid biedt. Dit model is onderdeel van de 992-generatie van de iconische 911-serie, en het "Touring" pakket voegt een unieke dimensie toe aan de toch al indrukwekkende GT3.
Achterin de GT3 Touring ligt een atmosferische 4,0-liter zescilinder boxermotor, die een indrukwekkend vermogen levert. Deze motor is goed voor 510 pk, waarmee het voertuig in staat is om in minder dan 3,9 seconden van 0 naar 100 km/u te accelereren, met een topsnelheid die ruim boven de 300 km/u ligt. Dit vermogen wordt naar de achterwielen gestuurd via een keuze uit twee transmissies: een nauwkeurig afgestemde zesversnellingshandbak voor de puristen, of een zeer efficiënte PDK-automaat (7 versnellingen) die bliksemsnelle schakelacties biedt.
Wat de GT3 Touring onderscheidt, is de manier waarop het zijn race-geïnspireerde prestaties combineert met een zekere mate van understatement en bruikbaarheid voor dagelijks gebruik. In tegenstelling tot de standaard GT3, die wordt gekenmerkt door zijn prominente vaste achtervleugel, kiest de Touring-versie voor een meer ingetogen uiterlijk door een automatisch uitschuifbare achterspoiler te gebruiken. Dit draagt bij aan een cleaner silhouet dat minder opzichtig is, zonder afbreuk te doen aan de aerodynamische efficiëntie.
Het interieur van de GT3 Touring is een toonbeeld van Porsche's toewijding aan kwaliteit en functionaliteit. Luxueuze materialen zoals leder en alcantara worden gecombineerd met sportieve elementen, waaronder kuipstoelen en een GT-specifiek stuurwiel. Het resultaat is een omgeving die zowel uitnodigend als opwindend is, perfect voor lange ritten of het aanpakken van bochtige bergwegen.
Technologisch gezien is de 992 GT3 Touring net zo geavanceerd als men zou verwachten. Het beschikt over een reeks rijhulpsystemen, infotainmentopties en connectiviteitsfuncties die zorgen voor zowel entertainment als veiligheid op de weg. Het Porsche Communication Management (PCM) systeem biedt intuïtieve navigatie, mediacontrole en toegang tot verschillende digitale diensten.
Op het gebied van rijgedrag biedt de GT3 Touring een ongeëvenaarde ervaring. De nadruk ligt op precisie, met een besturing die uiterst responsief is en een onderstel dat elke beweging van de bestuurder met vertr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.