Bouwjaar | 02-01-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.904 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | K-676-KG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.904 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | K-676-KG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: 2021 - 2024
Modelcode: 992
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 289 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.665 kg
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 2.060 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 247 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Porsche Approved
Deze origineel Nederlandse 992 Targa 4 is ingeruild door collega Anne-Jan Krol. Let op: deze 992 Targa 4 staat op 20/21-inch RS Spyder Design wielen, foto's volgen.
Opties op dit exemplaar:
PORSCHE logo zwart
Geen modelaanduiding
Sport Chrono Pakket
Sportuitlaatsysteem zwart
20/21 inch RS Spyder Design wiel
Sportstoelen Plus
Stoelverwarming voor
GT-sportstuurwiel
Standaard is de 992 Targa 4 uitgerust met o.a.
8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK) met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente vierwielaandrijving
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Stability Management (PSM)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Remzadels zwart
Windgeleider in frame
Automatisch stoffen cabrioletkap met dakschaal en beugels van magnesium
Vaste Targa beugel met afdekplaat van zilver aluminium, sleuven en 'targa' logo in zilver
Bandenspanningscontrolesysteem
SPORT knop voor activeren van rij-dynamische instellingen (motor en transmissie)
Led-koplampen met vierpunts led dagrijverlichting
Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design
ParkAssistent voor en achter met optische en akoestische waarschuwing
Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Porsche WET mode
Cruise control
Warmtewerende beglazing
Middenbaan voor, zijwangen voor en hoofdsteunen bekleed met generfd leder
Koprolbescherming, geïntegreerd in vaste Targa beugel
Porsche Side Impact Protection System (POSIP)
Multifunctioneel stuurwiel leder
Advanced Climate Control (2-zone)
Porsche Communication Management (PCM) inclusief onlinenavigatie, mobiele-telefoonvoorbereiding, audioingangen en spraakbediening
10,9 inch full-HD touchscreen met hoge resolutie
Twee 7 inch tft-displays in instrumentenpaneel
Porsche Connect inclusief Apple CarPlay®
Sound Package Plus met 8 luidsprekers en totaal vermogen van 150 Watt
LTE-communicatiemodule
Digitale radio (DAB+)
Spraakbediening
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 169
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.