Porsche Cayenne Cayenne Turbo E-Hybrid

€ 209.900,-

Bouwjaar 09-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 8.000 km
Deuren 5
Kenteken X-952-ZD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 543 kW (740 pk)

Porsche Cayenne Cayenne Turbo E-Hybrid


€ 209.900,-

Algemeen

Bouwjaar 09-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 8.000 km
Deuren 5
Kenteken X-952-ZD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 543 kW (740 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 544 kW (740 PK)
Vermogen elektromotor(en): 130 kW (177 PK)
Vermogen brandstofmotor: 544 kW (740 PK)
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 295 km/u

Maten
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.645 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 3.215 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Leder bi-color zwart-braam
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 45 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 249 - € 272 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Deze origineel Nederlandse Cayenne Turbo E-Hybrid is nieuw door ons geleverd en afkomstig van de 1e eigenaar.

Opties op dit exemplaar:

Modelaanduiding op deuren Neodyme

Uitgebreid exterieurpakket gespoten in hoogglans zwart
LED-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo
Elektrisch uitklapbare trekhaak

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
Sportuitlaatsysteem inclusief sportuitlaatpijpen in donker brons
Achterasbesturing
Remklauwen gespoten in zwart hoogglans

Anti-diefstal wielbouten
21 inch Cayenne Exclusive Design wielen in Neodyme

Porsche embleem op hoofdsteunen voor en achter
Comfortstoelen (14-voudig, elektrisch) met memory pakket
Massagefunctie (voor) inclusief stoelventilatie (voor en achter)
Stuurkolom in leder
Interieurpakket lederen in interieurkleur
Accentpakket neodyme
Zijairbags achterin
Dorpellijsten geborsteld aluminium zwart, met verlichting

10,9 inch bijrijdersdisplay
Burmester® 3D High-End Surround Sound Systeem

Getinte HD-Matrix led koplampen
Led-achterlichten inclusief lichtstrip met getint glas
Verwarmbare voorruit
Geluid- en warmtewerend privacyglas

Head-Up Display
HomeLink®
Rijstrookwisselhulp
Porsche Entry & Drive
Soft-Close portieren
ParkAssist op afstand
4-zone automatische airconditioning
Rolgordijnen voor zijruiten achterin, elektrisch
Porsche InnoDrive inclusief Active Lane Keeping

Standaard is de Cayenne Turbo E-Hybrid uitgerust met o.a.

4,0-liter twin-turbo V8-motor
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Sport Chrono Pakket
Uitlaatsysteem Turbo in geborsteld roestvrij staal
Stuurbekrachtiging plus
70 liter benzine tank

Naafdoppen met wapen in kleur

Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels

Verkeerstekenherkenning
Lane Keep Assist
Active Speed Limit Assist

Voorbereiding trekhaak

Comfortstoelen achter 2+1
Stoelverwarming voor en achter
ISOFIX/I-Size bevestigingspunten voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie