Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé

€ 94.900,- incl. BTW

Bouwjaar 24-11-2021
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.000 km
Deuren 5
Kenteken T-751-RV Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé


€ 94.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2021
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.000 km
Deuren 5
Kenteken T-751-RV Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2022 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 340 kW (462 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 200 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.295 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved (12 maanden)

Deze Cayenne E-Hybrid Coupe is ingeruild door collega Bas Albers.

Opties op dit exemplaar:

Elektrisch uitklapbare trekhaak

Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Sportuitlaatsysteem zwart

21 inch RS Spyder Design wielen inclusief wielkuipverbreding in exterieurkleur

Comfortstoelen achter 2+1
Memory Pakket voor bestuurder
Licht Design Pakket
Stoelverwarming voor
Stuurwielverwarming
Vloermatten

Smartphone-opbergruimte

On-board lader met 7,2 kW

Led-koplampen inclusief PDLS
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
Privacybeglazing

ParkAssistent inclusief Surround View
Rijstrookwisselhulp

Standaard is de Cayenne E-Hybrid Coupe uitgerust met o.a.

8-traps Tiptronic S-transmissie met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Recuperatieremsysteem

Remzadels Acidgreen

Vast glazen panoramadak
Automatische achterklep

Voorbereiding voor daktransportsysteem

Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design

Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Cruise control
Porsche Hill Control (PHC) met afdaalhulp
Stuurbekrachtiging Plus

Comfortstoelen voor (8-voudig elektrisch verstelbaar)

Multifunctioneel stuurwiel leder met rijmodus-schakelaar
Sport Chrono Pakket inclusief analoge en digitale stopwatch
Interieurpakket zwart hoogglans
Gedeeltelijke lederuitrusting
Advanced Climate Control
Klimaatregeling inclusief voorconditionering

Porsche Communication Management (PCM) inclusief onlinenavigatie, mobiele-telefoonvoorbereiding, audioingangen en spraakbediening
12,3 inch full-HD touchscreen met hoge resolutie
Twee displays met hoge resolutie in instrumentenpaneel
Porsche Connect inclusief Apple CarPlay® en Android Auto(TM)
Sound Package Plus met 10 luidsprekers en totaal vermogen van 150 Watt
LTE-communicatiemodule
Digitale radio (DAB+)

Oplaadaansluiting

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen z

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie