Bouwjaar | 16-04-2024 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PA-G3-23 Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 345 kW (470 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2024 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PA-G3-23 Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 345 kW (470 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Kleur: Chromitezwartmetallic
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 346 kW (470 PK)
Vermogen elektromotor(en): 346 kW (470 PK)
Vermogen brandstofmotor: 346 kW (470 PK)
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Ledig gewicht: 2.435 kg
Interieur
Interieurkleur: Leder. int. zwart-mojavebeige
Milieu
CO2-uitstoot: 42 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 16-04-2026
Garantielabel: Porsche Approved (12 maanden)
Deze Cayenne E-Hybrid Coupe is uit voorraad leverbaar.
Opties op dit exemplaar:
SportDesign front
Sportuitlaatpijpen zilver
22-inch RS Spyder Design wielen met wielkastverbreders in exterieurkleur
Porsche embleem op hoofdsteunen voor
Adaptieve sportstoelen (18-voudig, elektrisch)
Comfortstoelen achter 2+1
Stoelverwarming voor en achter
Multifunctioneel stuurwiel met schakelpaddles inclusief stuurwielverwarming
BOSE® Surround Sound Systeem
Verwarmbare voorruit
Privacybeglazing
ParkAssistent inclusief Surround View
Licht Design Pakket
4-zone automatische airconditioning
Bagageruimtemanagement
Adaptive Cruise Control
Standaard is de Cayenne E-Hybrid Coupe uitgerust met o.a.
3,0-liter turbo V6 motor
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Sport Chrono Pakket
Stuurbekrachtiging plus
75-liter brandstoftank
Exterieurpakket zwart hoogglans
Modelaanduiding zilver
Remsysteem met remklauwen in zwart
Panoramadak
Matrix led-koplampen (Let op: geen dynamisch grootlicht)
Led achterlichten inclusief lichtstrip
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
Memory Pakket voor bestuurder
Interieurpakket Diamar gespoten in Silvershade
Accentpakket zwart
Multifunctioneel stuurwiel met schakelpaddles en keuzeschakelaar
Stuur met handmatige voor- en achterverstelling en hoogteverstelling
Versnellingspook in leder
ISOFIX/I-Size bevestigingspunten voor kinderzitjes op de voorste passagiersstoel
Smartphone-opbergruimte met draadloos opladen (tot 15W)
Voice Control
Smartphone-integratie (Draadloos Apple Carplay en Android Auto)
USB-C snellaadfunctie
11kW Onboard Charger
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!