Bouwjaar | 03-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.979 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-440-GZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 119.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.979 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-440-GZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2022 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.370 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Porsche Approved
Opties op dit exemplaar:
Zonder exterieurkenmerken in Acidgreen
SportDesign front
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Adaptieve sportstoelen Plus (18-way, elektrisch)
Porsche Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus)
Led-koplampen met getint glas inclusief Porsche Dynamic Light System (PDLS)
ParkAssistent inclusief achteruitrijcamera
Standaard is de Cayenne E-Hybrid Platinum Edition uitgerust met o.a.
8-traps Tiptronic S-transmissie met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Recuperatieremsysteem
21 inch RS Spyder Design wielen in platina zijdeglans
Panoramadaksysteem
Automatische achterklep
Privacybeglazing
Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design
Elektrisch verstel-, inklapbaar- en verwarmbare buitenspiegels
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Cruise control
Porsche Entry & Drive
Stuurbekrachtiging Plus
Memorypakket voor bestuurder
Stoelverwarming voor
Sport Chrono Pakket inclusief analoge en digitale stopwatch
Centrale analoge klok op dashboard
Interieurpakket aluminium rombus
Multifunctioneel stuurwiel leder inclusief rijmodus-schakelaar
Gedeeltelijke lederuitrusting
Sfeerverlichting
Klimaatregeling inclusief voorconditionering
Porsche Communication Management (PCM) inclusief onlinenavigatie, mobiele-telefoonvoorbereiding, audioingangen en spraakbediening
12,3 inch full-HD touchscreen met hoge resolutie
Twee displays met hoge resolutie in instrumentenpaneel
Twee USB-C Connectivity- en laadaansluitingen in middenconsole voor en twee USB-C aansluitingen achter
Stopcontacten (12 V): voor onder dashboardkastje, in middenconsole voor, in zijkant van bagageruimte
Porsche Connect inclusief Apple CarPlay® en Android Auto(TM)
BOSE® Surround Sound System
LTE-communicatiemodule
Digitale radio (DAB+)
Op
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!