Bouwjaar | 09-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 6.511 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-954-ZD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 345 kW (470 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 6.511 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-954-ZD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 345 kW (470 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 346 kW (470 PK)
Vermogen elektromotor(en): 346 kW (470 PK)
Vermogen brandstofmotor: 346 kW (470 PK)
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 254 km/u
Maten
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.370 kg
Laadvermogen: 755 kg
GVW: 3.125 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Leder. int. zwart-mojavebeige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 42 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 21-02-2026
Garantielabel: Porsche Approved (12 maanden)
Deze Cayenne E-Hybrid is origineel Nederlands, nieuw door ons geleverd en afkomstig van de eerste eigenaar.
De Cayenne E-Hybrid is ingeruild door collega Michel Arfman.
Opties op dit exemplaar:
Geen modelaanduiding
Dakrails aluminium zwart
SportDesign front
Exterieurpakket zwart hoogglans
Elektrisch uitklapbare trekhaak
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
Sport Chrono Pakket en kompasweergave op het dashboard
Sporteindpijpen in donker brons
Stuurbekrachtiging plus
Achterasbesturing
21-inch RS Spyder Design wielen gelakt in exterieurkleur
Porsche embleem op hoofdsteunen voor
Comfortstoelen (14-voudig, elektrisch) met memory pakket
Interieurpakket Eucalyptushout
GT-sportstuurwiel inclusief stuurverwarming
Stoelverwarming voor en achter
Massagefunctie voor incl. stoelventilatie voor
Kompas/Sport Chrono stopwatch instrument wijzerplaat en digitale toerenteller mojavebeige
Porsche emblemen op armsteunen middenconsole
Burmester® 3D High-End Surround Sound Systeem
HD-Matrix LED Koplampen
Geluid- en warmtewerend privacyglas
Head-Up Display
Rijstrookwisselhulp
ParkAssistent inclusief Surround View
Soft-Close portieren
Ionisator
Licht Design Pakket
Adaptive Cruise Control
Standaard is de Cayenne E-Hybrid uitgerust met o.a.
3,0-liter turbo V6 motor
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Sport Chrono Pakket
75-liter brandstoftank
Remsysteem met remklauwen in zwart
Led achterlichten inclusief lichtstrip
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
Memory Pakket voor bestuurder
Twee zones automatische klimaatregeling inclusief voorconditionering
Accentpakket zwart
Stuur met handmatige voor- en achterverstelling en hoogteverstelling
Versnellingspook in leder
Comfortstoelen achter 2+1
ISOFIX/I-Size bevestigingspunten voor kinderzitjes op de voorste passagiersstoel
Smartphone-o
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!