Porsche Cayenne E-Hybrid

€ 144.900,- incl. BTW

Bouwjaar 07-10-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.616 km
Deuren 5
Kenteken X-322-BF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 345 kW (470 pk)

Porsche Cayenne E-Hybrid


€ 144.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-10-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.616 km
Deuren 5
Kenteken X-322-BF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 345 kW (470 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 346 kW (470 PK)
Vermogen elektromotor(en): 130 kW (177 PK)
Vermogen brandstofmotor: 346 kW (470 PK)
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 254 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 171 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.370 kg
Laadvermogen: 755 kg
GVW: 3.125 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Clubleder basalt zwart cross
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 42 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 - € 241 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Opties op dit exemplaar:

'PORSCHE' logo gespoten in hoogglans zwart en modelaanduiding gespoten in hoogglans zwart

Panoramadak
Dakrails aluminium zwart
SportDesign buitenspiegels in carbon
SportDesign pakket carbon
Exterieurpakket zwart hoogglans
LED-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo
Tankdop in alu optiek
Ruitenwisser achter hoogglans zwart gespoten
Elektrisch uitklapbare trekhaak

Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Sport Chrono Pakket met Porsche Design Subsecond Clock
Sportuitlaatsysteem inclusief sportuitlaatpijpen in donker brons
Stuurbekrachtiging plus
Achterasbesturing
Remklauwen hoogglans zwart gespoten

22-inch Exclusive Design Sport wielen gespoten in Vesuvius grijs

Porsche embleem op hoofdsteunen voor en achter
Adaptieve sportstoelen (18-voudig, elektrisch)
GT-sportstuurwiel in leder met carbon inlay incl. stuurwielverwarming
Stoelverwarming voor en achter
Stoelventilatie voor
Interieurpakket carbon
Uitbreidingspakket interieur met lederen handgrepen
Hemelbekleding Race-Tex
Dakbekleding handgrepen Race-Tex
Pedalen in roestvrij staal
Dorpellijsten carbon, met verlichting

10,9 inch bijrijdersdisplay
BOSE® Surround Sound Systeem
Voorbereiding Porsche Rear Seat Entertainment

Getinte matrix HD led koplampen
Led-achterlichten inclusief lichtstrip met getint glas
Geluid- en warmtewerende glas (voor) inclusief privacy glas

Head-Up Display
HomeLink®
Rijstrookwisselhulp
Porsche Entry & Drive
Voorbereiding Porsche Dashcam (voor en achter)
Soft-Close portieren
Surround View met actieve parkeerhulp
Ionisator
Sfeerverlichting
4-zone automatische airconditioning
Rolgordijnen voor zijruiten achterin, elektrisch
Bagageruimtemanagement
Porsche InnoDrive inclusief Active Lane Keeping

Standaard is de Cayenne E-Hybrid uitgerust met o.a.

3,0-liter turbo V6 motor
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Sport Chrono Pakket
75

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie