Bouwjaar | 10-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.963 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 345 kW (470 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.963 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 345 kW (470 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 346 kW (470 PK)
Vermogen elektromotor(en): 130 kW (177 PK)
Vermogen brandstofmotor: 346 kW (470 PK)
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Ledig gewicht: 2.370 kg
Interieur
Interieurkleur: Leder. int. glad zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 42 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Porsche Approved
WP1ZZZ9Y5RDA26074
Opties op dit exemplaar:
Panoramadak
SportDesign front
Exterieurpakket zwart hoogglans
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Sporteindpijpen in donker brons
Stuurbekrachtiging plus
Remklauwen hoogglans zwart gespoten
Anti-diefstal wielbouten
21-inch RS Spyder Design wielen, gespoten in hoogglans zwart
Adaptieve sportstoelen (18-voudig, elektrisch)
GT-sportstuurwiel inclusief stuurverwarming
Stoelverwarming voor en achter
Stoelventilatie voor
10,9 inch bijrijdersdisplay
BOSE® Surround Sound Systeem
Getinte HD-Matrix led koplampen
Led-achterlichten inclusief lichtstrip met getint glas
Privacybeglazing
Head-Up Display
Porsche Entry & Drive
Soft-Close portieren
Surround View met actieve parkeerhulp
4-zone automatische airconditioning
Adaptive Cruise Control
Standaard is de Cayenne E-Hybrid uitgerust met o.a.
3,0-liter turbo V6 motor
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Sport Chrono Pakket
75-liter brandstoftank
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
Memory Pakket voor bestuurder
Interieurpakket Diamar gespoten in Silvershade
Accentpakket zwart
Multifunctioneel stuurwiel met schakelpaddles en keuzeschakelaar
Stuur met handmatige voor- en achterverstelling en hoogteverstelling
Versnellingspook in leder
Comfortstoelen achter 2+1
Stoelverwarming voor
ISOFIX/I-Size bevestigingspunten voor kinderzitjes op de voorste passagiersstoel
Smartphone-opbergruimte met draadloos opladen (tot 15W)
Voice Control
Smartphone-integratie
USB-C snellaadfunctie
Draadloos Apple Carplay en Android Auto
11kW Onboard Charger
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!