Bouwjaar | 01-04-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.161 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-046-NB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.604 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.161 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-046-NB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.604 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Ekkel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zaagstraat 12 |
Postcode | 7556 MX |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53497642 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 266 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4699 x 1926 x 1655 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.900 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: brown
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 216 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
Zeer mooie en uiterst complete Porsche Macan 3.6 Turbo.
Voorzien van Panoramadak , Alcantara hemel , Stoel verwarming en verkoeling , Xenon verlichting , Achterbank verwarmd , Active cruise controle , Camera achter , Sport demping , Bose soundsystem , enz enz enz .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Macan | Levensgenieter
SUV's zijn er genoeg. Sports Utility Vehicles zijn immers de meest populaire auto's van dit moment. Echter, met zo'n groot aanbod wordt het steeds lastiger om boven het gemiddelde uit te steken. Porsche zag in 2014 de kans schoon om met de Macan een exclusieve SUV te introduceren. Met succes, want lange tijd was de Macan het best verkochte model van Porsche. Zal het model die titel na de facelift voor modeljaar 2022 weten te prolongeren?
De Porsche Macan wordt qua prijs en prestaties uit de markt geprezen door hybride- en elektrische auto's. Afgezien van de prijs overtuigt de Macan met een uitstekend weggedrag en exclusief gevoel.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- prima prestaties
Min
- relatief hoge prijs door hoge CO2-belasting
- spannend motorgeluid blijft uit
- hoog verbruik
Conclusie
Wordt de Macan na de facelift voor modeljaar 2022 wederom het best verkochte model van Porsche? Helaas niet. Het belangrijkste pijnpunt is namelijk niet aangepakt: de CO2-uitstoot. In Nederland is de prijs van een auto sterk afhankelijk van de CO2-uitstoot en de Macan stoot ook met de vernieuwde motoren zoveel uit, dat een hybride of elektrische auto zowel in de prijs als de prestaties in het voordeel is.
Toch heeft de Macan zich wel degelijk kunnen bewijzen. In ieder opzicht weet de Macan namelijk te overtuigen als premium product en als uitgesproken sportieve Sports Utility Vehicle. Dat geldt voor het uiterlijk, de uitrusting en zeker voor de rijeigenschappen. Daarom geeft ook de eenvoudigste Macan het bevoorrechte gevoel dat hoort bij Porsche-rijden. Dit is dus een echte levensgenieter en daar staat in feite geen prijs voor...