Bouwjaar | 08-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.650 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 46-NND-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 368 kW (501 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.650 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 46-NND-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 368 kW (501 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | by Buma Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amperestraat 31 |
Postcode | 8013 PT |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24842590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bybuma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 255/45 R20
Bandenmaat achter: 285/40 R20
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 303 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 191 x 142 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.945 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 270 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 17 l/100km (1 op 5,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
Te koop een UITERST NETTE, VOL OPTIES uitgevoerde
Porsche Panamera 4.8 V8 Turbo 501pk PDK
BJ: 2010
Kleur: Bruin Metallic
Km stand: 233.650km Incl. NAP; Nationale Auto Pas + Onderhoudsboekjes
APK Vervaldatum: 08-02-2025
Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Al onze auto's zijn enkel op afspraak te bezichtigen!!
Voor meer informatie of interesse/bezichtiging van de auto graag telefonisch contact opnemen met:
Joey Buma; 06-24842590
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.