Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

€ 179.900,-

Bouwjaar 2022
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 4.365 km
Deuren 5
Kenteken X-897-VK Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 514 kW (700 pk)

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo


€ 179.900,-

Algemeen

Bouwjaar 2022
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 4.365 km
Deuren 5
Kenteken X-897-VK Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 514 kW (700 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbags (achter)
  • lederen bekleding

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2022 - 2024

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Gewichten
Ledig gewicht: 2.440 kg

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 69 g/km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Opties op dit exemplaar:

SportDesign Pakket carbon
Luchtuitlaat carbon
Buitenspiegels zwart hoogglans gespoten
Sierlijsten rond zijruiten zwart hoogglans
Modelaanduiding op deuren zwart
'PORSCHE' logo zwart hoogglans
Modelaanduiding zwart hoogglans gespoten
Tankdop in alu optiek
Achterruitenwisser in hoogglans zwart gespoten

Sportuitlaatsysteem zwart
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) met remzadels zwart hoogglans
Sport Chrono Pakket met Porsche Design Klok

21 inch 911 Turbo II wiel in hoogglans zwart

Ionisator
Sfeerverlichting voor- en achterin
Exclusive Design tiptronic hendel
Adaptieve sportstoelen Plus (18-way, elektrisch)
Stoelventilatie voorstoelen
Zijairbags achterin
4-zone automatische airconditioning
ISOFIX-bevestiging voor kinderzitje op bijrijdersstoel
Opbergvakkenpakket
Rolgordijnen voor zijruiten achterin, elektrisch
Afdekking bekerhouders voorin
230 Volt-aansluiting
Brandblusser

Dashboardpakket in leder
Lamellen luchtrooster leder
Modellogo op armsteunen middenconsole
Porsche embleem op hoofdsteunen
Bekleding stuurkolom en omlijsting instrument cluster in leder
Stoelbasis voor in leder
Dorpelbekleding binnenzijde in leder
Handgrepen hemelbekleding alcantara
GT-sportstuurwiel alcantara met mat carbon inleg incl. stuurwielverwarming
Interieurpakket carbon
Boordmap carbon
Aluminium pedalen
Kleurkeuze voor leder en decoratieve stiksels
Interieurpakket stiksels in afwijkende kleur

Burmester High-End Surround Sound-System
Porsche Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus)
USB interface achter

Matrix LED koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
Geluids- en warmtewerend privacyglas

ParkAssistent voor en achter incl. camera en Surround View
Nachtzichtassistent
Rijstrookwisselhulp
Porsche InnoDrive inclusief adaptieve cruise control
HomeLink (garagedeur opener)
Soft-Close portieren

Standaard is de Panamera Turbo S E-Hybrid ST uitgerust met o.a.

8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK) met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Automatisch uitschuivende en uitklapbare achterspoiler (PAA)
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
Recuperatieremsysteem

21 inch 911 turbo design wielen
Keramische remschijven (PCCB)
Remzadels Acidgreen

Automatische achterklep

80 liter brandstoftank

Led-koplampen met vierpunts led dagrijverlichting inclusief Porsche Dynamic Light System (PDLS)
Led-achterlichten in d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie