Bouwjaar | 05-01-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.270 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-118-GD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.270 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-118-GD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen: 300 kW (408 PK)
Vermogen elektromotor(en): 240 kW (326 PK)
Koppel: 345 Nm
Transmissie: 2 versnellingen, Automaat
Actieradius: 431 km
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 496 x 197 x 142 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.155 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.770 kg
Interieur
Interieurkleur: Standaard leder zwart-kalkbeige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 203 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Porsche Approved
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 268 kWh/100km
Origineel Nederlandse Taycan Sport Turismo, afkomstig van de 1e eigenaar en altijd bij ons dealeronderhouden. Door collega Han Koggel ingeruild.
Opties op dit exemplaar:
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Stuurbekrachtiging Plus
Anti-diefstal wielbouten
20-inch Taycan Turbo Aero wiel
Comfortstoelen (14-voudig verstelbaar) met Memory Pakket
4+1 stoelen
Stoelverwarming voor en achter
Warmtepomp
Clanck Audio Systeem
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
Privacybeglazing
ParkAssistent inclusief achteruitrijcamera
Standaard is de Taycan Sport Turismo uitgerust met o.a.
Transmissie 2-traps versnellingsbak op de achteras
Porsche Recuperation Management (PRM)
Range modus
Remzadels zwart
Automatische achterklep
Led-koplampen met vierpunts led dagrijverlichting
Led-achterlichten met doorlopend design
Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Cruise control
Lane Assist inclusief verkeersbordherkenning
Accentpakket zwart
Multifunctioneel stuurwiel leder
Gedeeltelijke lederuitrusting
Advanced Climate Control
Klimaatregeling inclusief voorconditionering van de accu
Warmtewerend glas rondom
Porsche Communication Management (PCM) inclusief onlinenavigatie, mobiele-telefoonvoorbereiding, audio-ingangen en spraakbediening
16,8 inch Curved Display (instrumentenpaneel) met vrij configureerbare weergaven en touchbedienvelden aan beide zijden
10,9 inch full-HD touchscreen met hoge resolutie
Middenconsole met Direct Touch Control
Twee USB-C Connectivity- en laadaansluitingen in middenconsole en twee USB-C aansluitingen achterin
Porsche Connect inclusief Apple CarPlay® en Android Auto(TM)
LTE-communicatiemodule
Digitale radio (DAB+)
Laadpoort aan bestuurderszijde (AC) en passagierszijde (AC / DC)
Ingebouwde AC-oplader met 11 kW voor wisselstroom (AC)
Ingebouwde DC-lader met maximaal 150 kW voor gelijkstroom (DC) bij openbare laadstations met een spanning van 400 V
Laden met gelijkstroom (DC) op openbare laadstations met een spanning van 800 V
Onboard-lader (DC) met 150 kW
Mobile Charger Plus met 11 kW
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijz
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Taycan | Benzine door de aderen, elektriciteit in de tank
Bij de ontwerpers van Porsche stroomt benzine door de aderen. En dat geldt ook voor de klanten. Zij willen een optimaal gevoel met puur mechaniek om volop te kunnen genieten van een auto. Maar of ze nu willen of niet: ook Porsche moet over op elektrisch rijden. Weet de eerste volledig elektrische auto van Porsche, de Taycan, ook de meest verstokte "petrol head" te overtuigen?
De Porsche Taycan is een elektrisch aangedreven auto met het pure, mechanische karakter van een traditionele Porsche. Desondanks biedt de Taycan ook alle voordelen van elektrisch rijden.
Plus
- moderne techniek gecombineerd met traditionele Porsche-gevoel
- snel, stil en uitstootvrij
- sportief en comfortabel
Min
- laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
- onbruikbaar klein dashboardkastje
Conclusie
Weet de elektrisch aangedreven Taycan de traditionele Porsche-rijder voor zich te winnen? Ja, zeker! Afgaande op de technische specificaties verschilt de Porsche niet significant van andere elektrische auto's. Op papier leveren andere merken zelfs betere prestaties voor beduidend minder geld. Het verschil zit in de presentatie!
De elektrische Taycan heeft het pure, mechanische en soms zelfs onbehouwen karakter dat sportwagens met verbrandingsmotor zo spectaculair maakt. Terwijl andere elektrische sportwagens venijnig snel zijn, is de Porsche Taycan machtig. En terwijl de Taycan alle voordelen van elektrisch rijden biedt, etaleert de auto de digitale techniek niet, maar geeft juist het vertrouwde Porsche-gevoel.