Bouwjaar | 15-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.997 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | G-956-VZ Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.997 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | G-956-VZ Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | V-Max Auto's & Tuning |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Hoopweg 25 |
Postcode | 7602 PJ |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50734329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.v-maxautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2017
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4122 x 1778 x 1566 cm
Wielbasis: 261 cm
Inhoud laadruimte: 377/1.235 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.180 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Hij is dan misschien wel compact van formaat, maar wat een ruimte en wat een comfort heeft ie! En zijn prestaties mogen er ook wel zijn, want hij rijdt gewoon voortreffelijk. We hebben het hier over een Franse SUV uit het compacte segment. Zoals we wel kennen van de Franse merken rijden ze zeer comfortabel en altijd wel behoorlijk goed uitgerust qua aanwezige opties. Dat is bij deze compacte Fransman niet anders. We hebben het hier over een prachtige Renault Captur 0.9 TCe Dynamique Edition van bj.2017. Ziet er nog uitstekend uit, en rijdt ook perfect. Echt een zeer zuinige auto zonder mankementen of gebreken. Zijn Tce turbo krachtbron klinkt voortreffelijk en levert voldoende vermogen i.c.m. een bijzonder laag verbruik. Heeft net nog groot onderhoud gehad inclusief een nieuwe distributieketting. Alle opties werken goed, zoals het hoort. Frisse, storingsvrije en complete uitvoering met veel opties. Kilometerstand is ca 130..000. Apk 15-05-2025.
Nap Certificaat/Tellerkaart, 2 sleutels en boekjes zijn aanwezig.
Huidige prijs €10.950 = Internet meeneemprijs. Inruil is mogelijk tegen handelscondities.
= Bedrijfsinformatie =
Mocht u interesse hebben in 1 van de door ons aangeboden occasions, adviseren wij u om ons eerst te contacteren alvorens u naar ons toe komt.
Tot 12 maanden garantie behoort tot de mogelijkheden.
Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan.
Check onze Facebookpagina om een impressie te krijgen van ons bedrijf.
Optielijst onder voorbehoud van zet- en drukfouten. De optielijst is met grote zorg samengesteld maar een foutje is helaas snel gemaakt. Wij bevelen u aan, om de opties die uw aankoop kunnen beïnvloeden te controleren alvorens u tot aankoop overgaat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase
Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?
De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.
Plus
- Prima weggedrag
- Ruim en functioneel
- relatief zuinige en vlotte hybride-motor
Min
- bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
- infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy
Conclusie
Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.
Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!