Renault Captur 0.9 TCe Dynamique

€ 6.299,-

Bouwjaar 17-02-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.593 km
Deuren 4
Kenteken 2-THT-10 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique


€ 6.299,-

Algemeen

Bouwjaar 17-02-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.593 km
Deuren 4
Kenteken 2-THT-10 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GM Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Almeloseweg 192
Postcode 7614 LB
Plaats Mariaparochie
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42436063 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2014

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.076 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 585 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4122 x 1778 x 1566 cm
Wielbasis: 261 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Graag tot ziens bij GM Automotive,
Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Let wel op dat wij ons al jaren op exporthandel hebben gespecialiseerd. Vraag ons altijd naar de mogelijkheden of de auto bestemd is voor de Nederlandse markt.

Onze advertentieprijzen zijn altijd Exclusief BTW of Exclusief BPM indien btw of bpm van toepassing is.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase

Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?

Autotest | Renault Captur Klaar voor een nieuwe levensfase

De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.

Plus

  • Prima weggedrag
  • Ruim en functioneel
  • relatief zuinige en vlotte hybride-motor

Min

  • bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
  • infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy

Conclusie

Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.

Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!

Deel deze advertentie