Renault Clio 1.0 TCe Zen Airco | Cruise | PDC |Trekhaak

€ 9.750,- incl. BTW

Bouwjaar 07-01-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 185.518 km
Deuren 5
Kenteken G-777-ZS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Clio 1.0 TCe Zen Airco | Cruise | PDC |Trekhaak


€ 9.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-01-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 185.518 km
Deuren 5
Kenteken G-777-ZS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kelder Auto's B.V.
Contactpersoon A.P. Kelder
Adres Energiestraat 5
Postcode 7442 DA
Plaats Nijverdal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 619687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kelderautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 538 kg
GVW: 1.603 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Alle technologie in de Renault Clio is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging zijn aan boord.

Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het full map navigatiesysteem. Alle audiofuncties zitten onder uw vingertoppen door de audiobediening op het stuur. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn airconditioning, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. In gevaarlijke verkeerssituaties helpt het accident avoidance system om een aanrijding te vookomen. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Renault wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.

= Bedrijfsinformatie =

Wij kunnen helaas niet reageren op vragen als:
Wat is de laagste prijs
Uiterste prijs etc, etc.
Kom eerst even kijken, proefrijden en natuurlijk een heerlijke kop koffie/cappuccino/espresso of thee drinken

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie