Bouwjaar | 27-03-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.302 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XV-970-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.302 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XV-970-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van der Linde Steenwijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekslagen 12 |
Postcode | 8331 TJ |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 515660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-steenwijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2018 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.098 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Automobielbedrijf Van der Linde is al ruim 45 jaar lang een familiebedrijf en de trotse en officiële Toyota en Suzuki dealer voor de Noordoostpolder, Urk en Toyota dealer voor Steenwijkerland en omstreken. Na al die jaren verkopen wij nog steeds met veel plezier auto's !
Onze prachtige showrooms in Steenwijk en Emmeloord bieden ruimte aan nieuwe Toyota's, Suzuki's en gebruikte auto's. Overweegt u een auto te kopen, te leasen, te financieren zakelijk of privé, u kunt bij ons terecht. Tevens is uw auto bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK, reparatie en eventuele onderdelen. In geval van onderhoud/ APK stellen wij gratis een leenfiets ter beschikking en bestaat de mogelijkheid gebruik te maken van meerdere leen auto's (zowel handgeschakeld als automaat). Bij Toyota van der Linde Emmeloord/ Steenwijk staan wij (en de koffie, thee etc.) dan ook graag voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.