Bouwjaar | 30-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.723 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PV-678-R Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 16.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.723 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PV-678-R Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harry Nijboer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 2 |
Postcode | 8152 BN |
Plaats | Lemelerveld |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 378750 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harrynijboer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2016 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 160 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.348 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.911 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
www.harrynijboer.nl Wij bestaan al ruim 33 jaar, aangesloten bij de Bovag en bij de Nationale AutoPas. Financieringen en verzekeringen kunnen wij voor u regelen. Deze advertentie is met zorg op het internet geplaatst. Mochten er onverhoopt toch fouten staan vermeld kunnen daaraan geen rechten worden ontleend.
Voor meer foto's zie www.harrynijboer.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Kadjar | Op avontuur
De auto-industrie heeft een nieuwe goudmijn aangeboord. Terwijl de autoverkopen afnemen, blijft de vraag naar middelgrote SUV's juist toenemen. Logisch dus dat ook Renault nu een middengrote SUV introduceert. Om uit te vinden waartoe de Kadjar 4x4 in staat is, ging Autozine op avontuur....
Renault combineert de ruimte van een MPV met het avontuurlijke karakter van een SUV in de Kadjar. Een comfortabele, gezinsvriendelijke auto in een spannende verpakking. Vooral de dCi130 motor is goed.
Plus
- moderne, bruikbare techniek
- geslaagde mix tussen SUV en MPV
- comfortabel
Min
- verbruik loopt sterk op bij hoge snelheden
- gering aanbod van apps voor R-Link
Conclusie
Na het overweldigende succes van de Captur introduceert Renault nu de Kadjar. Net als de kleinere Captur is de Kadjar een gezinsauto met het uiterlijk van een terreinauto.
De Kadjar zal op de eerste plaats worden gekozen met het verstand. De Kadjar is ruim, praktisch en dankzij de moderne elektronica comfortabel en veilig. De moderne motoren combineren voldoende prestaties met een bescheiden verbruik. Met name de dCi 130 valt hierbij in positieve zin op.
Tegelijkertijd wordt de Kadjar gekozen met het gevoel. Het uiterlijk en de optionele vierwielaandrijving geven deze gezinsauto een avontuurlijk karakter. Alleen voor Renault is er weinig avontuur aan de Kadjar te beleven, want het is het juiste product op het juiste moment.