![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 13-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 343.220 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 63-PFV-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 127 kW (173 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 343.220 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 63-PFV-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 127 kW (173 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobiliteits Service Evert B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Londenstraat 6A |
Postcode | 7418 EE |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30354819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mobiliteitsserviceevert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4803 x 1811 x 1473 cm
Wielbasis: 276 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
LET OP AANDRIJFAS DEFECT !!!!!
MSE AUTO.S bied auto's tegen handelsprijzen aan , let op wij werken met handelsprijzen en zijn gericht op het verkopen aan bedrijven en export .
Particuliere verkoop is mogelijk , maar dan ook onder handelsvoorwaarden .
Onze auto worden bij binnenkomst na gekeken en niet geheel schoon gemaakt maar toonbaar netjes .
KEUZE UIT MEER DAN 250 ALLE TYPE,S EN ALLE BJ
ELKE DAG NW AANVOER
ALLE INRUIL MOG
Maandag tot en met zaterdag geopend van 8.00 tot 17.00.
Zondag OPEN VAN 10 TOT 16.00
0630354819
Mobiliteits Service Evert B.V.
Londenstraat 6A
7418EE Deventer
Telefoonnummer: 0630354819
E-mailadres: mseauto@kpnmail.nl
Website
www.evertpieper.nl/
= Bedrijfsinformatie =
MSE AUTO.S is een bedrijf dat handelt op de zakelijke wijze en daarom aan de particulier geen hoge kortingen en garanties kunnen bieden Onze auto worden bij binnenkomst na gekeken en niet geheel schoon gemaakt maar toonbaar netjes .
KEUZE UIT MEER DAN 250 ALLE TYPE,S EN ALLE BJ
ELKE DAG NW AANVOER
ALLE INRUIL MOG
Maandag tot en met zaterdag geopend van 8.00 tot 17.00.
Zondag gesloten.
0630354819
Mobiliteits Service Evert B.V.
Londenstraat 6A
7418EE Deventer
Telefoonnummer: 0630354819
E-mailadres: mseauto@kpnmail.nl
Website
www.evertpieper.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
![Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2516/renault-laguna-20-dci-initiale.jpg)
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.