Renault Master 2.3 dCi 135 pk L3 Dubbel Cabine Pick Up / Open Laadbak Navi, Trekhaak, Cruise Control, LxBxH 317x204x40 cm

€ 22.800,-

Bouwjaar 23-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 147.404 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master 2.3 dCi 135 pk L3 Dubbel Cabine Pick Up / Open Laadbak Navi, Trekhaak, Cruise Control, LxBxH 317x204x40 cm


€ 22.800,-

Algemeen

Bouwjaar 23-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 147.404 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lenferink Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Plesmanweg 11
Postcode 7602 PD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lenferink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Open laadbak dubbele cabine
Modelreeks: 2019 - 2024
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3
Afmetingen (LxB): 650 x 210 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.246 kg
Laadvermogen: 1.254 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 317 x 204 x 40 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jeroen Hondebrink

Bakmaat LxBxH 317x204x40 cm.
Nette en van 1e Nederlands afkomstige eigenaar deze Renault Master Dubbel Cabine Pick Up / Open Laadbak.

Voor meer informatie over deze bedrijfsauto kunt u contact opnemen met:
Peter Knobben +31625016621 of Jeroen Hondebrink +31611958595
www.lenferink.nl
pknobben@lenferink.nl
jhondebrink@lenferink.nl
Al onze prijzen zijn exclusief BTW en BPM tenzij anders aangegeven.
De genoemde prijs is een meeneemprijs.

U kunt kiezen voor een afleverpakket:
Pakket A €495
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Kleine beurt
Poetsen
Tenaamstelling kenteken

Pakket B €695
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Grote beurt (alle filters + olie)
Poetsen
Tenaamstelling kenteken

Bij aanschaf van een occasion bestaat de mogelijk om de auto te voorzien van 6 of 12 maanden Cargarantie mits de auto niet meer dan 180.000 km gereden heeft en niet ouder is dan 9 jaar.
Onze verkoopadviseurs vertellen u hier graag meer over.

Kijk voor meer occasions op www.lenferink.nl 

Optioneel bieden wij u diverse afleverpakketten.

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Lenferink Auto's BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie