Bouwjaar | 02-01-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 257.318 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-VZV-09 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.300 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 257.318 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-VZV-09 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.300 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lenferink Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plesmanweg 11 |
Postcode | 7602 PD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lenferink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2010 - 2014
Modelcode: X62
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3H3
Afmetingen (LxB): 620 x 207 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.125 kg
Laadvermogen: 1.375 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 233 g/km
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jeroen Hondebrink
Deze Renault Master L3H2 heeft rondom gebruikssporen zie foto's, een auto met enige ervaring. Er is slechts 1x sleutel aanwezig. De APK is geldig tot maart 2025.
Voor meer informatie over deze bedrijfsauto kunt u contact opnemen met:
Jeroen Hondebrink +31611958595 of Peter Knobben +31625016621
www.lenferink.nl
info@lenferink.nl jhondebrink@lenferink.nl
Al onze prijzen zijn exclusief BTW en BPM tenzij anders aangegeven.
De genoemde prijs is een meeneemprijs.
Kijk voor meer occasions op www.lenferink.nl
Optioneel bieden wij u diverse afleverpakketten.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Lenferink Auto's BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!