Renault Master 2.3 dCi 165 pk Kipper Dubbel Cabine va 479,- p/mnd Airco, Cruise Control, 6-Zits, , Direct Leverbaar

€ 38.800,-

Bouwjaar 15-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 325 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master 2.3 dCi 165 pk Kipper Dubbel Cabine va 479,- p/mnd Airco, Cruise Control, 6-Zits, , Direct Leverbaar


€ 38.800,-

Algemeen

Bouwjaar 15-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 325 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lenferink Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Plesmanweg 11
Postcode 7602 PD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lenferink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Kipper
Modeljaar: 2024
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L3
Afmetingen (LxB): 654 x 210 cm
Wielbasis: 432 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.418 kg
Laadvermogen: 1.082 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 298 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jeroen Hondebrink

Deze nieuw geregistreerde Renault Master enkelzijdige kipper 165 pk dubbel cabine 6-zits financiert u al vanaf 479,- per maand op basis van 25% aanbetaling of inruil, looptijd 72 maanden en een slottermijn van 7.500,-. Meerdere variabelen zijn mogelijk, informeer naar de mogelijkheden. Meerdere Renault Masters direct uit voorraad leverbaar!

Voor meer informatie over deze bedrijfsauto kunt u contact opnemen met:
Jeroen Hondebrink +31611958595 of Peter Knobben +31625016621 
www.lenferink.nl
info@lenferink.nl jhondebrink@lenferink.nl
Al onze prijzen zijn exclusief BTW en BPM tenzij anders aangegeven.
De genoemde prijs is een meeneemprijs. 

U kunt kiezen voor een afleverpakket:
Pakket A €495
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Kleine beurt
Poetsen
Tenaamstelling kenteken
Pakket B €695
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Grote beurt (alle filters + olie)
Poetsen
Tenaamstelling kenteken

Bij aanschaf van een occasion bestaat de mogelijk om de auto te voorzien van 6 of 12 maanden Cargarantie mits de auto niet meer dan 180.000 km gereden heeft en niet ouder is dan 9 jaar.
Onze verkoopadviseurs vertellen u hier graag meer over.



Bij het ontwerpen van de Renault Master stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Master is van het bouwjaar 2024, hij heeft 325 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur horen tot de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie