Bouwjaar | 29-02-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 1.589 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 1.589 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Ruinemans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eesveenseweg 90 |
Postcode | 8347 JG |
Plaats | Eesveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 577358 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruinemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: okt. 2020 - sep. 2024
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L4H2
Afmetingen (LxBxH): 685 x 207 x 256 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.367 kg
Laadvermogen: 1.133 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14 l/100km (1 op 7,1)
CO2-uitstoot: 368 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal
Nette Renault Master 2.3 DCI 165 PK afkomstig van de 1e eigenaar. L4H2 uitvoering met o.a. Dubbel lucht, Airconditioning, Cruise control, Navigatiesysteem, Apple Carplay / Android Auto, Achteruitrij camera, Bijrijdersbank, Imperiaal en Trekhaak met 3000 kg trekgewicht. Te koop bij Ruinemans bedrijfswagens Eesveen (Steenwijk)
= Bedrijfsinformatie =
Uw nieuwe bedrijfswagen financieren? Dat kan via Ruinemans Bedrijfswagens! Wij bieden zowel Financial lease als Full Operational lease* aan op onze bedrijfswagens. Bel voor meer info! (*op onze voorraad jong gebruikte voertuigen)
De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle aflever kosten zoals wij onze voertuigen standaard aanbieden. Hierbij inbegrepen zijn:
- Controle van de vloeistoffen, indien nodig worden deze bijgevuld
- Controle van verlichting
- Tenaamstellen van het voertuig en eventueel vrijwaren van inruilvoertuig
- Poetsen buiten en binnenzijde
- Mattenset.
Hier naast hebben nog diverse andere afleveringsmogelijkheden. Kijk hiervoor op www.ruinemans.nl/afleveringsopties
Onze advertenties worden met zorgvuldigheid samengesteld. Toch kan er een onjuistheid voorkomen. Daarom kan er aan deze advertentie geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!