Renault Master Bestel T35 2.3 dCi 135 L2H2

€ 7.450,-

Bouwjaar 26-06-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 312.981 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi 135 L2H2


€ 7.450,-

Algemeen

Bouwjaar 26-06-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 312.981 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Theo Sonder Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eenhuisstraat 10
Postcode 7665 PZ
Plaats Albergen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51184097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2H2 6 bak airco navi. cruise


- Kenteken: VGV-43-Z
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- Tellerstand: 312981 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T F7
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1949 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Twee deuren achter
- Tweezits bijrijdersbank
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig

Overige

- 6 bak
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Boordcomputer
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- In hoogte verstelbare stoelen
- Koplampverstelling
- Stuur in hoogte verstelbaar
- Zijwind assistent

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Deze Renault Master heeft rechtsvoor schade. Het chassis heeft geen schade opgelopen. De schade zit boven de chassisbalk aan het front en binnenscherm. de radiateur is geraakt en heeft geen vloeistof. Auto staat recht op de wielen en de airbags zijn niet afgegaan. De schuifdeur rechts heeft flinke schade, en aan het achterscherm zit ook wat schade. Boven het rechter portier zit een deuk in het dak. De voorruit heeft in het midden een barst. Motor loopt en de auto is nog verrijdbaar over korte afstand i.v.m. geen vloeistof op de radiateur.
Verder ziet de bus er keurig uit van binnen en buiten.
Het is een 2.3 DCI 100 KW 136 PK Euro 6 bestel uitvoering voorzien van: ABS, 6 bak, airco, cruise control, navigatie, boordcomputer met groot scherm info, tweezits bijrijders bankje, kunststof tussenwand, radio/CD origineel, parc distance control, elektr. verstelbare/verwarmde spiegels, elektr. ramen en centr. vergrendeling op afstand.
Origineel 312981 KM gereden met NAP Pas.
APK verlopen.
De prijs 7450 euro is excl. BTW. De prijs incl. BTW is 9000 euro.
 



Theo Sonder Auto's
Eenhuisstraat 10
7665PZ Albergen
0651184097
info@theosonder.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie