Renault Master T28 2.3 dCi 130 L1H1 meeneemprijs - Cruise, Trekhaak, Betimmering, Navi

€ 10.900,-

Bouwjaar 13-01-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 177.190 km
Deuren 5
Kenteken V-059-DL
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master T28 2.3 dCi 130 L1H1 meeneemprijs - Cruise, Trekhaak, Betimmering, Navi


€ 10.900,-

Algemeen

Bouwjaar 13-01-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 177.190 km
Deuren 5
Kenteken V-059-DL
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Munsterhuis Renault Rijssen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverdalseweg 150
Postcode 7461 AH
Plaats Rijssen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 512255 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.munsterhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.827 kg
Laadvermogen: 973 kg
GVW: 2.800 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 201 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Occasions C (zonder meerprijs): Standaard aflevering t.w.v. €0,- - Technische inspectie - Vloeistof controle - APK minimaal 6 maand - Wassen & stofzuigen van de bus - €10,- aan brandstof - Onvermijdbare kosten zoals legeskosten & tenaamstellingskosten
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Afleverpakket Occasions D (€ 695 ex BTW): Basis aflevering t.w.v. €695,- excl. BTW - 6 maand BOVAG garantie* - Technische inspectie - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema - Eventuele vervanging van slijtagedelen (indien noodzakelijk) - APK van minimaal 12 maand - Professioneel reinigen / poetsen van de bus - €25,- aan brandstof - Onvermijdbare kosten zoals legeskosten & tenaamstellingskosten
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK

Op onze occasion bedrijfswagens bieden wij verschillende Afleverpakketten aan, zodat jij je niet druk hoeft te maken over de nieuwe aanwinst in het wagenpark. Je kunt hierbij kiezen uit:
Munsterhuis Afleverpakket C t.w.v. €0,- of Munsterhuis Afleverpakket D t.w.v. €695,- excl. BTW. Hierbij is Afleverpakket C standaard op al onze occasion bedrijfswagens, Afleverpakket D is optioneel en niet verplicht bij aankoop van deze bus. De inhoud van deze pakketten tref je aan op de laatste afbeelding van deze advertentie. Vraag onze verkoopmedewerkers naar de voorwaarden en mogelijkheden.

Voor meer informatie, een proefrit of een vrijblijvende offerte op maat kun je gerust contact met ons opnemen via de contactgegevens. Je bent van harte welkom bij Autobedrijf Munsterhuis, al meer dan 60 jaar een gevestigde naam in Twente.

Auto Munsterhuis BV doet er altijd alles aan om de informatie op deze internetsite zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Vraag voor aankoop naar de aanwezige opties en accessoires op de auto van jouw keuze.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie